Hard Reset v old-school štýle |
GameSpot sa porozprával s tvorcami FPS akcie Hard Reset.
GameSpot sa porozprával s tvorcami FPS akcie Hard Reset. Zistil, prečo boli o hre ticho tak dlho, prečo je len na PC.
Exkluzivita je preto, že pre nové štúdio je vždy najjednoduchšie spraviť hru pre jednu platformu a k tomu chceli použiť svoj vlastný engine. Engine, ktorý bol vytvorený pre FPS hry, výrazné využite fyziky a deštrukcie a samozrejme kvalitnú grafiku. Momentálne je veľa PC hier, ktoré sú len portami z konzol a ako vieme dnešná sila next-gen konzol je na úrovni štyri až päť rokov starých PC. Takže ak chcete kvalitnú grafiku, je lepšie a najjednoduchšie spraviť hru pre PC a rovnako v ére filmových takmer on-rails titulov s čo najviac limitovanou interakciou hráčov chcú vytvoriť hru pre old-school PC hráčov, ktorí vyrástli na Doomoch, Quakeoch, Painkilleroch. Hard Reset ukáže návrat k akciám bez skriptov a prinesie akciu zameranú na rozmanité zabíjanie protivníkov hlavne pomocou zbraní, deštrukcie a fyziky.
Na otázku, prečo hru ohlásili neskoro, hovoria, že síce titul začali robiť v apríli 2009, ale nemyslia si, že hráči majú radi trojročné hypovania titulov, kde sa v kuse objavujú tie isté zábery, neustále teasingy na stránkach, v traileroch a k tomu sa ešte pridajú odloženia o niekoľko mesiacov. Oni chcú predviesť hru keď bude hotová, bez ďalších odložení. Chcú, aby im hráči verili a oni im za to prinesú to najlepšie čo môžu.
Flying Hog nie je veľké korporátne štúdio, je to malá firma v old-school garážovom štýle, bez zložitej firemnej štruktúry a bez časových plánov, teda bez všetkého, o čom sa ich ostatní snažili presvedčiť, že je to nutné na vytvorenie dobrej hry. Majú voľný štýl, každý z tímu môže pridať niečo do projektu.
K samotnémup prostrediu hry povedali, že Blade Runner bol ich hlavnou inšpiráciou, ale nebol jedinou. Inšpirovali sa štýlom, v ktorom hlavná postava nemá zachrániť celý svet, ale snaží sa len prežiť pred dominantnou silou, ako sú korporácie alebo autoritatívne režimy. O to pôjde aj v hre, budete sa ako Major Fletcher snažiť prežiť a zistiť čo sa deje, prečo zrazu nemôže rozoznať priateľa od nepriateľa a k tomu sa pridáva aj mentálna porucha hlavnej postavy, s ktorou sa môžu stať prekvapivé veci.
Z hrateľnosti sa Hard Reset vracia k old-gen štýlu, nebude mať renegeráciu zdravia, bude mať ďalšie parametre ako shield meter, staminu pre šprintovanie, energiu a muníciu pre zbrane a nakoniec aj NANO, čo je miestna mena, ktorej zbieranie vám zaistí kúpu nových zbraní a upgradov.
Hra nebude mať multiplayer, totiž podľa autorov je dnes veľa primárne multiplayerovo orientovaných titulov a nepotrebujú pridávať do singleplayer titulu niečo, čo by si len odškrtli, že zapracovali tak ako väčšina ostatných hier. Radšej sa sústredia na kvalitné zapracovanie singleplayeru, chýbať nebudú rebríčky a porovnanie skóre.
Hard Reset vychádza už na jeseň.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Flying Wild Hog / Flying Wild Hog Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|