Pár minút v spoločnosti Sniper 2: Ghost Warrior |
Nový engine, nová fyzika, nová AI, nová misia.
City Interactive do Nemecka na GamesCom priniesli nové demo, ktoré demonštrovalo chovanie AI, ale aj novinky pripravovaného pokračovania Sniper: Ghost Warrior.
Michal Sroczynski nám v úvode našeho krátkeho stretnutia hneď prezradil, že červená bodka v mieridlách sa vráti a je určená iba pre casual mód, aby nováčikovia videli, kam strieľajú. „Chceli by sme však bodku vymeniť za niečo iné, hlavne pre tých, ktorých nezaujíma taká vec ako balistika," vysvetľuje. „Klasický krížik je v tomto ohľade oveľa presnejší, niekedy totiž môžete minúť cieľ, ak na ňom svieti iba jeden bod."
V Sniper 2: Ghost Warrior sa okrem nového enginu zmenilo aj správanie AI. „V pôvodnej hre útočili nepriatelia z veľkej diaľky a dokázali strieľať aj cez porast či stromy, čo bolo veľmi nepríjemné." Po novom sa vás bude snažiť obkľúčiť a zaujať lepšiu pozíciu pre útok. „Tentoraz pracujeme na tom, aby sa priblížili, využívali krytie a ak sú na dostrel, tak zaútočili."
Taktika presúvania AI je demonštrovaná na modelovej situácii, kedy sniper skolí z veľkej diaľky jednu z hliadok, zatiaľ čo zvyšok sa mobilizuje a snaží dostať zo zásahovej zóny. Vojaci sa schovávajú za prevrhnutý čln a ak je medzi prekážkami príliš veľká vzdialenosť, pomôžu si dymovnicou. AI vysiela hliadky na miesto, odkiaľ ste strieľali. Ak vás tam nenájde, začne prečesávať okolie.
Ďalšou zaujímavou novinkou sú stealth killy. Teraz sa môžete priblížiť za chrbát nič netušiacich protivníkov a zložiť ich tichým úderom. S prechodom na CryEngine hra získala na detailoch aj na kvalite grafiky, dokonca sa hýbe porast a reaguje na vašu prítomnosť. Na otázku, či bude vplývať aj na balistiku, odpovedá Michal nasledovne:
„Keďže sme integrovali fyziku na porast, to je jedna z vecí, na ktorú sa práve zameriavame. Mohli sme to urobiť už v Chrome engine, ale CryEngine nám otvára nové možnosti. Dôležité je pre nás, ako sa to prejaví na hrateľnosti, pretože je niekedy ťažké nájsť ideálny pomer medzi zábavou a realizmom."
Sniper 2: Ghost Warrior samozrejme bude umožňovať zapnúť všetkých pomocníkov a vôbec sa nestarať o vzdialenosť medzi vami a cieľom. „Ak by sme chceli hru spraviť na 100% realistickú, na jeden výstrel by ste čakali aj dva dni." dodáva Michal na záver.
Súčasne s verziou pre PC, PS3 a Xbox360 bude debutovať aj verzia pre iOS zariadenia, ktorú vyvíja na Unreal Engine poľské štúdio Vivid Games.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 294
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: City Interactive / City Interactive Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|