Aké je pozadie MG Rising titulu? |
25 minútové video s Kojimom nám priblíži projekt, ako aj vysvetlí, prečo je Rising taký, aký je.
HRY > NOVINKY >
25 minútové video s Kojimom nám priblíži projekt, ako aj vysvetlí, prečo je Rising taký, aký je, aj prečo menil vývojára. Kojimovi sa totiž minulý rok nepáčil game design, ktorý nebol jasný a navyše rozsekanie všetkého vraj bolo zložité zapracovať do herného prostredia, hlavne s tradičnými prvkami Metal Gear Solid série ako stealth a infiltrácia. Pôvodný tím sa stratil v neustálom vytváraní a pretváraní prvkov a snahy dotiahnuť ich do vyváženia.
Vtedy sa Kojima rozhodol hľadať nové štúdio s potenciálom a našiel Platinum Games, ktorí mali na krku skutočne kvalitné tituly. Bolo to však aj za cenu, že sa z titulu nakoniec stala čistá sekačka a aj s obmedzeniami na sekanie prostredia. A nakoniec aj za cenu toho, že z platforiem ubudlo PC.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 295
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PS3 Vývoj: Konami / Platinum Games Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|