Reflect naznačuje budúcnosť 3D grafiky |
Univerzitný engine Brigade ukazuje možnosť raytracing renderovania na grafických kartách cez CUDA alebo OpenCL.
SOFTWARE > NOVINKY >
Univerzitný engine Brigade ukazuje možnosť raytracing renderovania na grafických kartách cez CUDA alebo OpenCL. Vyrenderuje tak napríklad scénu s 2 miliónmi polygónov, v tomto prípade ukazuje štýl Portalu v titule Reflect.
Reflect si môžete stiahnuť a skúsiť na vašom PC, ale nie všade bude fungovať tak ako má a preto tu máme video. Zatiaľ je to však ďaleko od toho, čo čakáme od skutočného raytracingu, ten je ešte pár rokov vzdialený.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- DOJMY: Gothic 1 Remake 41
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 163
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 203
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 49
- Článok: Samsung Galaxy S25 Ultra 38
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42
- Apple predstavilo nový iPhone 16e 73 zobraziť viac článkov >