Prečo Molyneux opustil Microsoft? |
Po opustení Microsoft sa Peter Molyneux, bývalý šéf Lionheadu a európskeho Microsoft Studios, rozrozprával o dôvodoch svojho odchodu.
Po opustení Microsoft sa Peter Molyneux, bývalý šéf Lionheadu a európskeho Microsoft Studios, rozrozprával o dôvodoch svojho odchodu. Tvorca Fable, Black and White a takmer aj Project Milo bol síce v Microsofte podporovaný a mohol robiť, čo ho napadlo, ale cítil sa aj kreatívne obmedzovaný, keďže vo veľkej spoločnosti neprejdú všetky nápady a tím je časovo tlačený na pevný dátum vydania. To sa mu už vo svojej firme 22 Cans nestane, ale uvedomuje si, že na druhej strane sú peniaze, ktorých už ako indie vývojár nebude mať na rozhadzovanie.
Z kreatívnych vecí ho hlavne sklamalo nedotiahnutie Project Milo titulu, ktorý bol takmer dokončený, keď ho Microsoft zrušil. Totiž niektorí ľudia z marketingu si ho vraj nevedeli predstaviť na regáloch v obchodoch po boku strieľačiek.
Tohto sa ako indie vývojárov nemusí obávať, keďže obchody úplne vynechal zo svojho zoznamu záujmov. Digitálna distribúcia je budúcnosťou a vidí, ako sa jej darí na PC alebo mobiloch, hry už nepotrebujú obchody. Napríklad keby bol Milo dokončený teraz, jeho budúcnosť by bola zaistená, ale vtedy nebol správny čas.
Molyneux zatiaľ vo svojej firme pracuje novej hre.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >