Budú reklamy prerušovať hranie hier? |
Sony má patentovanú technológiu, ktorá dokáže hru zastaviť a počas pauzy prehrať reklamu.
Pokusov o in-game reklamu po pripojení sa online, používanie reálnych produktov hlavnými hrdinami tu už bolo niekoľkokrát. Ubisoft si potykal s product placementom v Splinter Cell, v Burnout Paradise sa zase menili každým updatom billboardy pri cestách. Sony ale chce zájsť ďalej, patentovala si technológiu schopnú prerušiť hru a počas vynútenej pauzy prehrať reklamu.
Systém navrhnutý Gary M Zalewskim dokáže cez server hranú hru na diaľku zastaviť, informuje Games Industry. A aby nedochádzalo k nechceným záchvatom zúrivosti tesne pred dosiahnutím nového levelu, na prichádzajúci reklamný blok hráča upozorní varovaním.
Patent existuje od minulého roka iba na papieri, o jeho nasadení v praxi sa nehovorí (zatiaľ), i keď logické by bolo nasadenie v rapídne sa rozrastajúcom segmente Free 2 Play hier. Reklama v hrách nie je ničím neobvyklým, zdarma distribuované aplikácie aj kratochvíle plnia free verzie rotujúcimi bannermi i plochami, ktoré odstráni malý poplatok, resp. premium verzia.
Reklama počas hrania konzolovej hry to by bol skutočný gól a tak sme si dovolili na dvoch ukážkach demonštrovať, ako by to v praxi mohlo fungovať.
God of War Ascension:
Killzone 3:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 322
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >