Budú reklamy prerušovať hranie hier? |
Sony má patentovanú technológiu, ktorá dokáže hru zastaviť a počas pauzy prehrať reklamu.
Pokusov o in-game reklamu po pripojení sa online, používanie reálnych produktov hlavnými hrdinami tu už bolo niekoľkokrát. Ubisoft si potykal s product placementom v Splinter Cell, v Burnout Paradise sa zase menili každým updatom billboardy pri cestách. Sony ale chce zájsť ďalej, patentovala si technológiu schopnú prerušiť hru a počas vynútenej pauzy prehrať reklamu.
Systém navrhnutý Gary M Zalewskim dokáže cez server hranú hru na diaľku zastaviť, informuje Games Industry. A aby nedochádzalo k nechceným záchvatom zúrivosti tesne pred dosiahnutím nového levelu, na prichádzajúci reklamný blok hráča upozorní varovaním.
Patent existuje od minulého roka iba na papieri, o jeho nasadení v praxi sa nehovorí (zatiaľ), i keď logické by bolo nasadenie v rapídne sa rozrastajúcom segmente Free 2 Play hier. Reklama v hrách nie je ničím neobvyklým, zdarma distribuované aplikácie aj kratochvíle plnia free verzie rotujúcimi bannermi i plochami, ktoré odstráni malý poplatok, resp. premium verzia.
Reklama počas hrania konzolovej hry to by bol skutočný gól a tak sme si dovolili na dvoch ukážkach demonštrovať, ako by to v praxi mohlo fungovať.
God of War Ascension:
Killzone 3:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 44
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43
- Aké hry roka sme na Sectore vybrali od roku 1999 do roku 2024? 38 zobraziť viac článkov >