Unreal Engine 4 bude aj pre mobily |
Nový Gameinformer je už v uliciach a ponúka 10 strán opisu technických možností Unreal Engine 4.
Nový Gameinformer je už v uliciach a ponúka 10 strán opisu technických možností Unreal Engine 4. Článok síce prináša veľa technických vecí, ale v zásade ciele UE4 enginu sú jasné, zjednudušiť prácu game designérov a grafikov minimalizovaním nutnosti programovania. Autori sa tak budú môcť viac sústrediť na samotnú hru.
Epic vývoji enginu konzultoval s Intelom, AMD, Nvidiou, Quallcomom a vypracovali spolu roadmap pre vývoj enginu. Bude sa postupne vyvíjať a znovu bude podporovať aj mobilné a slabšie grafické čipy, čo nám naznačuje, že nebude mať problém ani s Wii U, ktorého podpora bola na pretrase minulý týždeň.
Z výkonových detailov môže vraj engine vygenerovať milión particle efektov bez dopadu na výkon hry, generuje lens flare efekty dynamicky. Viac detailov nám priblíži samotný Epic v piatok na predstavení enginu.
Devkit pre Unreal Engine 4 vyjde čoskoro a firmy s ním už budú môcť pracovať. Engine autori plánujú na 10 rokov s tým, že jeho generácia by začala s príchodom nových konzol (zrejme budúci rok).
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 46
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 28
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >