Skutočná deštrukcia na CryEngine 3

BeamNG tím ukázal ďalšie aplikácie soft-body fyziky do CryEngine 3. Fyzikálny engine použili z Rig of Rods, ktorý teraz s aktuálnym výkonom a multicore podporou dokáže vytvoriť priam reálne deštrukcie vozidiel.

pridal saver 7.7.2012 o 14:00 pod hry
Skutočná deštrukcia na CryEngine 3

HRY > NOVINKY >

BeamNG ukázal ďalšie aplikácie soft-body fyziky do CryEngine 3. Fyzikálny engine použili z Rig of Rods, ktorý teraz s aktuálnym výkonom a multicore podporou dokáže vytvoriť priam reálne deštrukcie vozidiel. Stále je to však len pracovná verzia a autori postupne pridávajú ďalšie funkcie. Dolaďujú napríklad self collision, plánujú pridať rozbíjanie svetiel a častíc.





Skutočná deštrukcia na CryEngine 3  Skutočná deštrukcia na CryEngine 3  Skutočná deštrukcia na CryEngine 3
Páči sa mi!

Zaradené pod: fyzika, cryengine 3






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Forza horizon 5 (8)
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,jestli tato hra bu...
|Predam zaklad pc (cpu, mb, ram... (0)
po upgrade ponukam na predaj zaklad pc: intel i5 ...
|Black ops 6 (2)
Ako sa zbavím farebného rozlíšenia postáv v kampan...
|Nový pc - intel ultra 7 (29)
Dobry den, cely život som na počitačoch s Intel. V...
|Účet na steam (4)
Potrebujem poradiť, súrne! Predala som hru, ktorú...
|Svet, ukrajina, vojny ... (28523)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk