Skutočná deštrukcia na CryEngine 3 |
BeamNG tím ukázal ďalšie aplikácie soft-body fyziky do CryEngine 3. Fyzikálny engine použili z Rig of Rods, ktorý teraz s aktuálnym výkonom a multicore podporou dokáže vytvoriť priam reálne deštrukcie vozidiel.
HRY > NOVINKY >
BeamNG ukázal ďalšie aplikácie soft-body fyziky do CryEngine 3. Fyzikálny engine použili z Rig of Rods, ktorý teraz s aktuálnym výkonom a multicore podporou dokáže vytvoriť priam reálne deštrukcie vozidiel. Stále je to však len pracovná verzia a autori postupne pridávajú ďalšie funkcie. Dolaďujú napríklad self collision, plánujú pridať rozbíjanie svetiel a častíc.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Desktopy od Aceru s RTX 5080 a RTX 5090 grafikami ukázali aj ceny 168
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 84
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 83
- Ciri bude mať vo Witcher 4 zaujímavé a zmysluplné možnosti vzťahov 96
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- Black Desert je zadarmo na Steame 7
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61
- VIDEO : Superman - teaser trailer 101
- Sony dostalo nové predvianočné zľavy 80 zobraziť viac článkov >