Autori Order 1886 približujú hrateľnosť a príbeh |
GameInforer pokračuje v približovaní nového titulu od Ready At Dawn a teraz autori vo videointerview predstavia príbeh a hrateľnosť.
GameInforer pokračuje v približovaní nového titulu od Ready At Dawn a teraz autori vo videointerview predstavia príbeh a hrateľnosť.
Samotné počiatky príbehu boli zasadené stovky rokov do minulosti, kedy bolo ľudstvo rozdelené na dve časti. Od ľudí sa geneticky oddelila skupina s náznakmi monštier, ktoré my poznáme ako mytologické kreatúry. Oni začali vojnu, ktorá zmenila smer dejín. O niekoľko storočí neskôr založil Kráľ Artur Spoločenstvo rytierov okrúhleho stola s cieľom zachrániť svet pred Miešancami, ako monštrá nazvali. Sú silní a nebezpeční. Rytieri to dokážu vyvážiť len tekutinou nazvanou Black Water, vodou, ktorá spomaľuje starnutie a ľudia tak žijú dlhšie a rany sa im rýchlejšie hoja.
My sa dostávame do 19. storočia, kedy miešanci síce vyhrávajú vojnu, ale vďaka Industriálnej revolúcii sa pomer síl začína meniť a technológia začína rytierom pomáhať. Využívajú lietajúce stroje, bezdrôtovú komunikáciu, termo videnie a rôzne ďalšie vychytávky modernej doby. Popritom ovládajú Londýn, ktorý je centrom bojov. Sídlia v snemovni lordov a pod vládou lorda Kancelára chránia ľudí pred ohrozením . Vy ste jedným z najväženejších rytierov, ale už máte dosť dlhého života a začínate sa pýtať na svoje miesto v tomto svete.
Londýn nebude len centrom bojov s miešancami, ale aj s miestnymi obyvateľmi, ktorý si síce uvedomujú vojnový stav, ale nechcú byť len preto utláčaní vládou. Rytieri totiž podporujú len bohatých, chudobní si musia poradiť sami a snažiť sa prežiť ako sa dá.
Z enginu autori spomínajú, že všetko je modelované so softbody fyzikou a teda do všetkého môžete naraziť a posunie sa to realisticky, rovnako zo steny bude odpadávať omietka a následne sa rozpadať pri dopade na zem alebo sa pod magnetickou silou bude ohýbať kov. My sme si už viac o materiáloch a skladaní sveta povedal v našej preview, z Gamescomu.
Samotné boje budú z tretej osoby s krytím a prebehovaním poza prekážky v Gears of War štýle, chýbať nebudú melee útoky, ktoré budú v štýle quicktime prvkov a doplnia to cinematické sekvencie križujúce akciu. Zbrane budú ovplyvnené aktuálnou priemyselnou revolúciou a tak uvidíme tak rôzne energetické zbrane alebo aj termitovú pušku, strieľajúca malé častice, ktoré sa neskôr zapália. Na svoje liečenie budete môcť počet bojov používať Black Water tekutinu.
Hru očakávame v priebehu budúceho roka na PS4, zrejme bude jedným z jesenných titulov. Viac informácii o hre bude ešte Gameinformer odhaľovať v priebehu ďalších dní.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 344
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >