Autori Order 1886 približujú hrateľnosť a príbeh

GameInforer pokračuje v približovaní nového titulu od Ready At Dawn a teraz autori vo videointerview predstavia príbeh a hrateľnosť.

pridal saver 10.10.2013 o 22:14 pod hry
Autori Order 1886 približujú hrateľnosť a príbeh

HRY > NOVINKY >

GameInforer pokračuje v približovaní nového titulu od Ready At Dawn a teraz autori vo videointerview predstavia príbeh a hrateľnosť.

Samotné počiatky príbehu boli zasadené stovky rokov do minulosti, kedy bolo ľudstvo rozdelené na dve časti. Od ľudí sa geneticky oddelila skupina s náznakmi monštier, ktoré my poznáme ako mytologické kreatúry. Oni začali vojnu, ktorá zmenila smer dejín.  O niekoľko storočí neskôr založil Kráľ Artur Spoločenstvo rytierov okrúhleho stola s cieľom zachrániť svet pred Miešancami, ako monštrá nazvali. Sú silní a nebezpeční. Rytieri to dokážu vyvážiť len tekutinou nazvanou Black Water, vodou, ktorá spomaľuje starnutie a ľudia tak žijú dlhšie a rany sa im rýchlejšie hoja.

My sa dostávame do 19. storočia, kedy miešanci síce vyhrávajú vojnu, ale vďaka Industriálnej revolúcii sa pomer síl začína meniť a technológia začína rytierom pomáhať.  Využívajú lietajúce stroje, bezdrôtovú komunikáciu, termo videnie a rôzne ďalšie vychytávky modernej doby.  Popritom ovládajú Londýn, ktorý je centrom bojov. Sídlia v snemovni lordov a pod vládou lorda Kancelára chránia ľudí pred ohrozením . Vy ste jedným z najväženejších rytierov, ale už máte dosť dlhého života a začínate sa pýtať na svoje miesto v tomto svete.

Londýn nebude len centrom bojov s miešancami, ale aj s miestnymi obyvateľmi, ktorý si síce uvedomujú vojnový stav, ale nechcú byť len preto utláčaní vládou. Rytieri totiž podporujú len bohatých, chudobní si musia poradiť sami a snažiť sa prežiť ako sa dá.

Z enginu autori spomínajú, že všetko je modelované so softbody fyzikou a teda do všetkého môžete naraziť a posunie sa to realisticky, rovnako zo steny bude odpadávať omietka a následne sa rozpadať pri dopade na zem alebo sa pod magnetickou silou bude ohýbať kov. My sme si už viac o materiáloch a skladaní sveta povedal v našej preview, z Gamescomu.

Samotné boje budú z tretej osoby s krytím a prebehovaním poza prekážky v Gears of War štýle, chýbať nebudú melee útoky, ktoré budú v štýle quicktime prvkov a doplnia to cinematické sekvencie križujúce akciu. Zbrane budú ovplyvnené aktuálnou priemyselnou revolúciou a tak uvidíme tak rôzne energetické zbrane alebo aj termitovú pušku, strieľajúca malé častice, ktoré sa neskôr zapália. Na svoje liečenie budete môcť počet bojov používať Black Water tekutinu.

Hru očakávame v priebehu budúceho roka na PS4, zrejme bude jedným z jesenných titulov. Viac informácii o hre bude ešte Gameinformer odhaľovať v priebehu ďalších dní.





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Speňaženie youtube - privyrába... (0)
Zdar potreboval by som poradiť od niekoho, kto zar...
|Philips oled 818 - ktory mod? (3)
Caute, kedze sa v tom az tak nevyznam dosiel som s...
|Problém s batériou notebooku. (7)
Ahojte, pred nedávnom som si všimol, že sa mi o vý...
|Diagnostika/oprava rtx (3)
Zdravim, nie je tu niekto z ba, kto sa venuje diag...
|Chladenie pre amd 9950x - voda... (1)
V pondelok som zobral Ryzen 9950X - podla heureky ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29347)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk