Alien Isolation - pokračovanie Votrelca, na ktoré čakáme? |
Creative Assembly predstavilo svoj autentickejší pohľad na univerzum votrelcov v titule Alien Isolation.
Creative Assembly predstavilo svoj autentickejší pohľad na univerzum votrelcov v titule Alien Isolation. Je zaujímavé, že práve firma, ktorá sa orientuje na stratégie naznačuje ten správny smer pre hororovú sériu, samozrejme smerom späť k survival hororu, nie akčnej strieľačke.
Hra je postavená 15 rokov po pôvodnom filmovom originále Ridleyho Scotta. Preberieme mladú Amandu Ripley, dcéru Ellen Ripleyovej, ktorá zistila, že záznam z letu Nostroma bol nájdený a práve sa nachádza na stanici Sevastopol. Elen sa tam vydá spolu so svojou posádkou . Cesta za zistením pravdy však nedopadá podľa očakávaní a stretáva sa priamo s nočnou morou svojej matky.
Bude to niečo na štýl Amnesia s licenciou Votrelcov, na hráčov si počkajú temné koridory, hackovanie počítačov, minihry a hlavne opatrné utekanie pred votrelcami. Musíte zvážiť každý krok a aj jeho potencionálne konsekvencie. Zároveň však lokality nebudú veľmi veľké, minimálne v prvej 15-minútovej prezentácii, ktorú autori pripravili, bol skutočne malý priestor na manévrovanie, ale za to bol do detailov prepracovaný a ponúka množstvo vecí a taktík na využitie.
Votrelec v deme bol len jeden, ale o to väčší pozor si na neho bolo treba dať, s vlastnými zmyslami, ktoré môžu počuť, vidieť a reagovať na vaše nepremyslené pohyby. Bude sa schovávať, hľadať vás na rôznych miestach, jasných únikových cestách, stratí sa vo ventilácii, aby sa následne znovu objavil. Vy sa na neho musíte pripraviť, utekať, odlákať ho, aby ste sa dostali ďalej. Podľa autorov votrelec nenaletí na stále rovnaký plán úteku. Po určitom čase sa poučí a bude reagovať inak.
Autori sa v hre riadili odkazmi z prvých filmov a to, že technológia vás nezachráni. Ak sa budete príliš spoliehať na techniku, bude to váš koniec. Musíte dať na svoje inštinkty, aby ste prežili. Máte síce lokátor votrelcov, ale nie je veľmi spoľahlivý a rovnako baterka môže byť ako pomoc, tak aj vaša slabina. Skutočnú zbraň v danej ukážke postava nemala. V hre sa síce zmocníte zbraní, ale hra nikdy neskĺzne do pobehovania a strieľania. Dôležité bude, ako dokážete využiť prostredie a veci, ktoré nájdete.
Creative Assembly sľubujú 8-12 hodín hry, v ktorej bude intenzita strachu a taktiky variabilná a bude nasledovať príbeh. Chýbať nebudú prežívajúci ľudia, ktorých budete kontaktovať a ktorí budú mať rôzne nálady a rôzne reakcie na váš príchod. Budete im pomáhať, oni pomôžu vám, alebo pred nimi radšej ujdete.
Hra vyjde koncom roka na PC, Xbox360, PS3, Xbox One a PS4.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 75
- DOJMY: Doom: The Dark Ages 66
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Windows 11 dostane nový dizajn BSOD, stratí možnosť inštalácie bez loginu 119
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 110
- Aprílové hry 34
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: SEGA / Creative Assembly Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|