Nintendo Direct v znamení Super Smash Bros. |
Pripravovaná crossover bojovka Super Smash Bros. pre Wii U a 3DS sa predviedla v novom Directe
Dnešný Nintendo Direct sa celý niesol v duchu pripravovanej crossover bojovky Super Smash Bros. pre Wii U a 3DS. Slova sa ujal tvorca série, Masahiro Sakurai, a zodpovedal takmer všetky zásadné otázky ohľadne najnovšej inkarnácie tohto crossoveru. Niektoré aspekty oboch verzií si ešte necháva ako esá v rukáve, prípadne nie sú úplne dopracované. Aj napriek tomu však bola takmer 40-minútová prezentácia informačne bohatá. Celý Direct si môžete pozrieť tu.
Asi tú najdôležitejšiu informáciu sme sa dozvedeli hneď v úvode: vydania 3DS verzie sa dočkáme už v lete, na Wii U verziu budú musieť hráči čakať až do zimy. Zatiaľ ale bez konkrétnych dátumov. Môžeme len tipovať, že chce Nintendo 3DS verziou nalákať na kúpu Wii U verzie hry aj s konzolou. Aj napriek tomu, že obe verzie majú rovnakú zostavu postáv (zatiaľ takmer 30) a rovnaký systém, obsahovo sa budú vo viacerých aspektoch líšiť. Nintendo ich navyše plánuje nejakým spôsobom prepojiť a teda aj prepojiť platformy, bližšie podrobnosti však prídu niekedy v budúcnosti.
Obe verzie bežia v plynulých 60fps, pričom 3DS verzia to zvláda aj v 3D. Vizuálne sa však samozrejme líšia, kde Wii U verzia je vizuálne bohatšia. Čo sa rôznych arén týka, mnoho ich bude spoločných, no na jednotlivých platformách sa snažia vytiahnuť z ich konkrétnych hier. Unikátne arény v 3DS verzii tak budú založené na exkluzívnych 3DS hrách a naopak. Po novom majú všetky arény aj svoju Final Destination formu, kde odpadajú dynamické mechanizmy, meniace sa plošiny a rôzne vylepšenia a hráči si tak môžu dať do držky bez ďalších vplyvov.
Obom verziám samozrejme nechýba online komponent, ktorý je veľkým ťahákom titulu. Kým pri hraní s priateľmi sú pravidlá viac-menej na vás, pri bežnom online lobby sa musíte obmedziť na dva režimy: For Fun a For Glory. Prvý z nich môžete hrať na ľubovoľných arénach s variabilnejšími pravidlami a počítajú sa len výhry. For Glory kladie väčší dôraz na vážne hranie, počíta aj prehry, obmedzuje pravidlá ešte viac a arény môžu byť len vo Final Destination formách. Ranking systém je založený na tom, koľko hráčov na svete ste predbehli v nazbieranom skóre. Matchmaking samozrejme založený na skille hráčov.
3DS verzia navyše pridáva režim Smash Run, ktorý nahrádza Adventure režim. Hráči sa v ňom vydaju na päťminútovú cestu dungeonom, ktorý je plný nie len nepriateľov, ale aj zbraní. Musíte ich čo najviac vyzbierať a potom si nimi môžete vybaviť svoju postavu priamo pre boj so súpermi.
Prepracovaný bol aj súbojový systém. Postavy sú po novom silnejšie, nová hra im pridala niekoľko nových útokov, no aj napriek tomu sa Namco snaží dosiahnuť ich čo najlepšie vyváženie. Okrem najrôznejších itemov z Nintendo sérií do boja môžete vstúpiť aj s Pokémonmi, ktorí vám vedia aspoň na chvíľu podať pomocnú ruku. Zaujímavý systém power-upu priamo v boji predstavuje veľký AI boss, ktorého silu dočasne získa ten hráč, ktorý mu uštedrí poslednú ranu. Pritom je na ňom zraniteľný len jediný bod.
Masahiro Sakurai zakončil prezentáciu úplne novým trailerom, ktorý predstavuje dve nové postavy - Charizard a Greninja.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 293
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >