Watch Dogs približuje možnosti multiplayeru |
Ubisoft Montreal pripravuje až šesť herných režimov a všetky budú zasadené priamo do "vášho" Chicaga.
Očakávaný titul Watch Dogs z dielní Ubisoft Montreal umožní hráčom spolupracovať, navzájom si podrážať nohy i vytvárať tímy a bojovať proti iným tímom a pri tom všetkom by hráč nemal opustiť "svoje" Chicago.
Hráči sa stretnú hlavne v režimoch Intrusion, Decryption, Tailing a Racing. Ostré PvP súboje sa budú odohrávať v režime Decryption, v ktorom sa proti sebe postavia dva štvorčlenné tímy. Namiesto ohraničených máp by sa ale boje mali odohrávať na území celého Chicaga.
V režime Intrusion sa zapojíte do hry nič netušiaceho protivníka. Vašou úlohou bude hacknúť jeho zariadenie a následne sa opäť vytratiť. Tailing by mal fungovať na podobnom princípe, ale bez hackovania.
Režim Racing budú len jednoduché preteky na niekoľkých tratiach v uliciach mesta.
Malými prídavkami k multiplayer zážitku sú bonusový režim Free Roam, ktorý umožní hráčom spoločné bezcielne potulky mestom a mobilná aplikácia Watch Dogs Companion určená pre iOS a Android. Aplikácia je zadarmo, nie je potrebné mať zakúpenú kópiu hry ani ju spárovať s herným účtom. Hráč sa opäť pripojí do cudzej hry, tentoraz však na strane ctOS. Úlohou agenta je zabrániť Aidenovi Pearcovi v ďalšom hackovaní mestských systémov a pomáhať polícií v jeho dolapení.
Na druhej strane ale potrebuje Ubisoft ochrániť hráčov, ktorí nemajú záujem o to, aby sa im do hry nabúravali iní hráči. Možnosti režimov Intrusion a Tailing bude teda možné vypnúť v menu, automaticky sa vypnú počas plnenia príbehových misií a pripravujú aj určitú formu "štítu". Ten ochráni hráčov, ktorí dlhodobo nejavia záujem o takúto formu multiplayeru.
Hráči, ktorí budú v hackovaní a špehovaní naozaj dobrí, získajú prestíž, postúpia na špičku online rebríčkov a ako odmenu môžu dostať odmeny v podobe odomknutia nových schopností. Samozrejme, odmeny musia byť nastavené len tak, aby nedeprimovali a nefrustrovali hráčov, ktorí nie sú v multiplayeri až tak dobrí. Cieľom Ubisoftu nie je naštvať väčšinu hráčov, iba trochu motivovať a odmeniť tých najlepších.
Počas stretnutí neustále zostávate v úlohe Aidena Pearca a váš súper tiež... Finta je v tom, že vy vidíte všetkých súperov ako obyčajné NPC postavy a súperi vás tiež nikdy neuvidia ako Pearca, lebo Pearce sú predsa oni a vy ste pre nich cudzia postava.
Danny Belanger, vedúci gameplay dizajnér: Niekto môže vstúpiť do vašej hry a hacknúť vás. Budete sa cítiť napadnutý, ale úlohu zohrá aj vaša česť. Ten chlap predsa prišiel do vašej hry a vy chcete zistiť, kto to je. Aiden Pearce je majster v hackovaní, má množstvo zaujímavých hračiek a je prenasledovaní a vy ako hráč, by ste tiež mali občas mať čudný pocit, že vás niekto sleduje.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 100
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 99
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- RECENZIA: Tempest Rising 37
- RECENZIA: Chains of Freedom 0
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 66
- Článok: Samsung Galaxy A56 5G 15
- Vydanie Elder Scroll Oblivion Remastered je blízko, už sa objavili prvé zábery 64
- Druhá séria The Last of Us už začala na HBO 74 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One WiiU Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montreal Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|