Ako by vyzeral klasický System Shock 2 v modernom engine? |
Moddingová komunita opäť ukazuje svoju silu a do moderného enginu sa tak dostane aspoň ukážka jednej z najväčších herných klasík - System Shock 2.
System Shock 2 je dnes už kultovou klasikou, za ktorou spoločne stáli štúdiá Looking Glass a Irrational Studios, pričom hlavným dizajnérom hry bol dnes už dobre známy Ken Levine, ktorý neskôr v duchu tejto hry pokračoval so sériou Bioshock. Hra zaujala nie len na vtedajšiu dobu netradičným spojením first person akcie, RPG a elementov survival hororu, ale aj vďaka príbehovým zvratom a hlavne charizmatickej AI menom SHODAN, ktorá výrazne otrasie osudom hlavnej postavy.
Aj napriek všetkým superlatívom, ktoré si System Shock 2 jednoznačne zaslúži, však hre predsa len trochu ublížil zub času a po 15 rokoch je vidno, ako hlavne vizuálne zastarala. A Mr Smo, člen fóra Polycount, si povedal, že ani niektoré balíčky HD textúr túto situáciu neriešia. Rozhodol sa teda prerobiť najznámejšiu scénu z pôvodnej hry - odhalenie samotnej SHODAN, do moderného grafického kabáta pomocou CryEngine 3. Ako sa mu to darí sa môžete presvedčiť na obrázkoch z mapy, ktorá aj napriek tomu, že ešte stále nie je dokončená, vyzerá veľmi sľubne.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 27
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >