Ako by vyzeral klasický System Shock 2 v modernom engine? |
Moddingová komunita opäť ukazuje svoju silu a do moderného enginu sa tak dostane aspoň ukážka jednej z najväčších herných klasík - System Shock 2.
System Shock 2 je dnes už kultovou klasikou, za ktorou spoločne stáli štúdiá Looking Glass a Irrational Studios, pričom hlavným dizajnérom hry bol dnes už dobre známy Ken Levine, ktorý neskôr v duchu tejto hry pokračoval so sériou Bioshock. Hra zaujala nie len na vtedajšiu dobu netradičným spojením first person akcie, RPG a elementov survival hororu, ale aj vďaka príbehovým zvratom a hlavne charizmatickej AI menom SHODAN, ktorá výrazne otrasie osudom hlavnej postavy.
Aj napriek všetkým superlatívom, ktoré si System Shock 2 jednoznačne zaslúži, však hre predsa len trochu ublížil zub času a po 15 rokoch je vidno, ako hlavne vizuálne zastarala. A Mr Smo, člen fóra Polycount, si povedal, že ani niektoré balíčky HD textúr túto situáciu neriešia. Rozhodol sa teda prerobiť najznámejšiu scénu z pôvodnej hry - odhalenie samotnej SHODAN, do moderného grafického kabáta pomocou CryEngine 3. Ako sa mu to darí sa môžete presvedčiť na obrázkoch z mapy, ktorá aj napriek tomu, že ešte stále nie je dokončená, vyzerá veľmi sľubne.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43 zobraziť viac článkov >