Far Cry 3 mal pôvodne spojiť všetky príbehy predošlých dielov |
Ešte pred odchodom z Ubisoftu mal Raphael van Lierop rozbehnutý príbeh Far Cry 3 celkom iným smerom, s akým sa nakoniec dostal do obchodov.
Raphael van Lierop sa v najnovšom interview pre USGamer nechal počuť, že jeho originálna vízia príbehu Far Cry 3 bola od toho, ktorý sme na koniec mohli vidieť celkom úplne iná. Far Cry 3 mal totiž spájať všetky príbehy predošlých dielov.
Ako príbehový režisér v Ubisoft Montreal pre Far Cry 3 investoval pomerne veľké množstvo času do vytvárania príbehového smeru a celkového pocitu zo značky, ktorý bol charakteristický pre Far Cry a zapracovať ho s spolu s dospelejším obsahom vo Far Cry 2. Táto práca zároveň priniesla nové nápady pre zasadenie hry, nových protagonistov a podobne. Nanešťastie však ešte v raných štádiách vývoja štúdio Ubisoft Montreal opustil a zvyšný tím sa rozhodol zobrať hru iným smerom. Myslí si, že konečná príbehová linka vo Far Cry 3 bola "viac mainstreamová", než tá jeho. Čiže zároveň priznáva, že išlo teda skôr o správny krok, kedže hra jednoducho musela vrátiť veľké množstvo peňazí, ktoré sa do jej vývoja investovalo, zvlášť pri problémoch počas vývoja.
No ako dodáva, aj napriek tomu bol pochopiteľne sklamaný, kedže sa rozhodli zahodiť prácu, do ktorej investoval množstvo času: "Cítim to tak, že značka Far Cry sa rozhodla vydať divným smerom s Far Cry 3 a Blood Dragon. Stala sa ako keby synonymom pre čudných záporákov a drzé spin-offy. Možno sa z toho stala viac zisková značka, no ja už nemám vôbec žiadny záujem Far Cry hrať".
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 78
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|