Far Cry 3 mal pôvodne spojiť všetky príbehy predošlých dielov |
Ešte pred odchodom z Ubisoftu mal Raphael van Lierop rozbehnutý príbeh Far Cry 3 celkom iným smerom, s akým sa nakoniec dostal do obchodov.
Raphael van Lierop sa v najnovšom interview pre USGamer nechal počuť, že jeho originálna vízia príbehu Far Cry 3 bola od toho, ktorý sme na koniec mohli vidieť celkom úplne iná. Far Cry 3 mal totiž spájať všetky príbehy predošlých dielov.
Ako príbehový režisér v Ubisoft Montreal pre Far Cry 3 investoval pomerne veľké množstvo času do vytvárania príbehového smeru a celkového pocitu zo značky, ktorý bol charakteristický pre Far Cry a zapracovať ho s spolu s dospelejším obsahom vo Far Cry 2. Táto práca zároveň priniesla nové nápady pre zasadenie hry, nových protagonistov a podobne. Nanešťastie však ešte v raných štádiách vývoja štúdio Ubisoft Montreal opustil a zvyšný tím sa rozhodol zobrať hru iným smerom. Myslí si, že konečná príbehová linka vo Far Cry 3 bola "viac mainstreamová", než tá jeho. Čiže zároveň priznáva, že išlo teda skôr o správny krok, kedže hra jednoducho musela vrátiť veľké množstvo peňazí, ktoré sa do jej vývoja investovalo, zvlášť pri problémoch počas vývoja.
No ako dodáva, aj napriek tomu bol pochopiteľne sklamaný, kedže sa rozhodli zahodiť prácu, do ktorej investoval množstvo času: "Cítim to tak, že značka Far Cry sa rozhodla vydať divným smerom s Far Cry 3 a Blood Dragon. Stala sa ako keby synonymom pre čudných záporákov a drzé spin-offy. Možno sa z toho stala viac zisková značka, no ja už nemám vôbec žiadny záujem Far Cry hrať".
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 101
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Novembrové hry 27
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|