Swen Vicke o úspechu Divinity: Original Sin |
CEO štúdia Larian Studios sa v rozhovore pre server Gamespot rozpovedal okrem iného aj o výhodách, ktoré im priniesla exkluzivita pre PC platformu a spomenutá bola aj budúcnosť značky.
Belgické Larian Studios vydalo koncom júna tohto roka ich veľmi úspešný titul zo žánru RPG hier - Divinity: Original Sin. V našej recenzii si hra odniesla vysokých 95%, kde ako hlavné výhody boli označené široké možnosti, kooperácia či komplexný RPG systém. Autori s hrou nezískali veľmi dobré hodnotenie iba u nás, ale aj po celom svete. O úspechy tohto titulu sa v rozhovore so serverom Gamespot rozpovedal CEO Larian Studios, Swen Vincke.
Divinity: Original Sin sa dostal iba na PC platformu, čo vývojári hodnotia ako dobré rozhodnutie. A to aj napriek tomu, že v minulosti sa hry z tejto série už na konzolách ukázali. Každopádne vývoj Original Sin od začiatku prebiehal s tým, že pôjde iba o hru pre PC, vďaka čomu mohli byť pri vývoji o niečo viac slobodnejší a nezaťažovať sa rôznymi obmedzeniami: "Ak ako vývojár robíte hru pre konzolou, je s tým spojených množstvo obmedzení. Na konci je všetko nekompromisné, kedy sa hra posiela do Microsoftu alebo do Sony na schválenie/certifikáciu". Navyše, ak by hru robili aj na konzoly, stálo by ich to omnoho viac financií. Na otázku, či by náhodou predsa len hru nevydali na súčasnú generáciu konzol odpovedal, že je to veľmi pravdepodobné, no dodáva, že hranie z pohodlia obývačky sa zjednoduší aj pre PC hráčov s príchodom Steam boxov.
Ich najnovší titul musel prejsť cez kampaň na Kickstarteri, aby vôbec mohol vzniknúť. Autori však našťastie dostali plnú podporu od ľudí a vybrali takmer jeden milión dolárov. No o myšlienke, že by mali ísť s ich ďalšou hrou na Kickstarter nechce ani len počuť: "Ak by ste sa ma na to spýtali pred Original Sin, povedal by som áno. Nechcem si ani len predstaviť, ako by hra vyzerala, keby sme nemali Kickstarter. Nemyslím si ale, že by bolo správne ísť znova loviť peniaze cez crowdfunding. Myslím, že sú tu ďalší, ktorí by to mohli využiť".
Hra vyšla spoločne s nástrojmi na módovanie, čo pochopiteľne komunita okamžite využila a začala robiť rôzne úpravy. Swen Vincke hovorí, že od začiatku v tom mali jasno, či hru vydajú aj s takýmito nástrojmi. Prakticky všetko čo je v Divinity: Original Sin bolo vytvorené s týmito nástrojmi. Samozrejme ho aj prekvapila aktivita komunity, no špeciálne spomenul mód s prvým Diablom. V súčasnosti taktiež pripravujú množstvo nového obsahu, no nič konkrétne teraz nemôžu oznámiť. Dozvedieť by sme sa to však mali v najbližších mesiacoch.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 296
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Larian studios Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|