Množstvo nových informácií, obrázkov a videí z LittleBigPlanet 3 |
Vývojári zo Sumo Digital usporiadali akciu LittleBigPlanet 3 Game Jam 2014, kde sprístupnili jedenástim tvorcom nový editor levelov.
LittleBigPlanet 3 bol oznámený aj napriek niekoľkým rokom vývoja ešte len tento rok na E3. Sony počkalo s oznámením pravdepodobne už len preto, aby sme na vydanie nemuseli čakať tak dlho. Hra totiž vyjde už o dva mesiace, 19. novembra, a to nie len pre PlayStation 4, ale aj PlayStation 3. Okrem toho, že PlayStation 4 verzia bude ponúkať predsa len o niečo lepšiu grafiku, ako kvalitnejšie textúry alebo 1080p, obe verzie budú obsahovať najväčšie inovácie hlavne v hrateľnosti a editore levelov. Ten už v prvom dieli poskytoval širokú škálu možností a s druhým pokračovaním ho posunuli o level vyššie.
Tretie pokračovanie LittleBigPlanet je však vôbec prvým plnohodnotným dielom, ktoré priamo nevyvíja Media Molecule. Za hrou stojí štúdio Sumo Digital, kde Media Molecule spolu s XDev Europe na vývoj hry iba dohliada. Napriek tomu sa pustili do množstva inovácií. Pridali tri nové unikátne postavy so špecifickými schopnosťami, v leveloch už nebudú iba tri vrstvy hĺbky ale rovno šestnásť a navyše bude medzi nimi možné plynulo prechádzať. Kedže sa dátum vydania nezadržateľne blíži, rozhodli sa usporiadať akciu s názvom LittleBigPlanet 3 Game Jam 2014, kde pozvali jedenásť tvorcov a dali im okúsiť všetky funkcie nového editora levelov.
Navyše mali povolené všetky informácie zdieľať s ostatnými a tak si môžeme zhrnúť, s akými novinkami prišli vývojári tentokrát. Súhrn všetkých dostupných informácií zverejnil na NeoGAF fóre používateľ s prezývkou Creaking.
Zberateľné predmety budú akousi formou meny, za ktorú sa budú dať kupovať nové kostýmy. Pravdepodobne tak autori chceli dosiahnuť toho, aby ste na rôzne špecifické kostýmy nemuseli prejsť určitý level, aby ste ich získali a takto si ich budete môcť kúpiť za hernú menu. Táto funkcia je navyše dostupná aj v editore levelov – veľký potenciál pri RPG leveloch.
Herné skóre môže byť taktiež použité ako herná mena. Taktiež je možné vytvoriť vlastný obchod s vlastnými predmetmi
V editore levelov je možné hrať nie len za Sackboya, ale aj za hociktorú novú postavu
Po novom je možné aplikovať vodu na materiály. Tým pádom je možné vytvoriť takzvanú lokalizovanú vodu, cez ktorú je možné následne preplávať.
Veľkou novinkou je interaktívny senzor pre živé streamy. Čiže ak budete streamovať vašu hru na Twitch alebo Ustream, senzor bude sledovať komentáre v chate a podľa nastavenia vykoná dané funkcie pri určitých slovách. Je teda plne nastaviteľný.
Nový nástroj na úpravu animácií nazvaný Character Rotation Tweaker.
Ďalší nový nástroj s názvom Derocation Mounts, vďaka ktorému je možné upravovať dekorácie cez rôzne veľkosti, tvary a animácie.
Pribudla možnosť vytvárania a sledovania úloh cez nástroj Organisertron
Nový nástroj Object Saver umožní uložiť aktuálnu podobu predmetov. Ak teda opustíte level a vrátite sa naspäť, zostane stále rovnaký
Taktiež je možné nastaviť, či má byť objekt dynamický alebo statický, čiže s fyzikou alebo bez nej. Táto funkcia bola už v LBP Karting a v LBP Vita
Niekoľko nových nástrojov na úpravu napríklad priehľadnosti
K dispozícii je množstvo nových dekorácií v štýle efektov ako voda, dym, oheň
Súčasťou je tiež niekoľko nových 3D objektov, ktoré môžu byť rozdelené a prefarbené, čo dáva hráčovi určitú schopnosť vytvoriť vlastné objekty. Všetko čo má pri sebe farebný kruh môže byť prefarbené.
Dekorácie majú podobnú skupinu základných tvarov
Obrovské množstvo nových materiálov, vrátane hmly.
Pod logikou je nový nástroj nazvaný Wave Generator, zatiaľ nie je jasné, na čo presne slúži
Ďalší nový nástroj pre logiku je Broadcast Microchip, ktorý umožňuje vytvoriť logiku jedenkrát a poslať ju kdekoľvek pozdĺž celého levelu
Pribudol pokročilý nástroj In/Out Mover pre jemnejšie posúvanie predmetov cez vrstvy.
Množstvo nového obsahu, konkrétne obrázok nižšie zobrazuje dekorácie zelene
Nová race-gate, špeciálne pre top-down levely
Svetlá boli premiestnené z Goodies naspäť do Tools Bag a taktiež ich niekoľko pribudlo
The Sackpocket – funkcia, vďaka ktorej bude môcť Sackboy prepínať medzi rôznym príslušenstvom ako rappling hook a creatinator
Demo na Gamescome ukázalo novú funkciu, cez ktorú bude možné upravovať animácie. Takto približne vyzerajú jej možnosti
Nakoniec niekoľko videí
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 358
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: Sony Computer Entertainment / Sumo Digital Štýl: Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|