Bedlam si licencoval herný engine Banner Sagy |
Minulosť a mrazivý sever nahradí pustina post-apokalyptickej budúcnosti a ozbrojený transportér.
V štúdiu Skyshine Games vzniká nová RPG ťahová stratégia Bedlam. Autori sa nechali inšpirovať nedávnym úspechom titulu The Banner Saga a ťahové velenie malej bojovej jednotke skombinujú so silným príbehom a množstvom dialógov. A zašli ešte ďalej. Licencovali si engine Banner Sagy a spolu s ním získali aj podporu Stoicu, takže hry by si mali byť naozaj veľmi podobné.
Pokým Banner Saga nás preniesla do minulosti a na ďaleký sever k odvážnym Vikingom, s Bedlam sa pozrieme do post-apokalyptickej budúcnosti. Technologický pokrok a pokroky na poli vedy priviedli ľudstvo až k ničivému konfliktu. Na povrchu zničenej planéty tak v budúcnosti prekvitá iba jediná metropola, Bysantine a za jej hranicami nájdeme iba nekonečnú pustinu zvanú Bedlam. Udalosti sa dajú do pohybu, keď výprava pod patronátom bysantinského magnáta objaví vrak gigantického transportného vozidla a rozhodne sa financovať nie len generálku vozu, ale aj jeho šoféra a mechanika. Už v úlohe oživeného Mechanika sa dozvedáme, že v metropole sa nežije zas tak úžasne a že niekde ďaleko za veľkou pustatinou sa možno nachádza ešte jedno obývateľné mesto a my sa ho musíme pokúsiť nájsť.
Čakať by nás teda mala rovnako epická výprava ako v Banner Sage. Na výpravu s nami budú môcť putovať experti na zbrane, vedci, inžinieri i lovci hláv. Tiež sa bude treba postarať o zdroje a vylepšovanie vozidla, no o osude výpravy aj tak rozhodnú boje na taktických mapách. Prvky strategickej mapy budú náhodne generované rovnako ako prepadnutia a roguelike nádych hre dodajú permanentné úmrtia charakterov. Cesta k legendárnemu Aztec City povedie cez územia nájazdníkov, robotov, mutantov i kyborgov. Všetko zle je však aj na niečo dobré kde sú ľudia, tam musí byť aj jedlo a kde sú stroje, tam musí byť aj palivo.
O inovatívny prístup sa Skyshine Games pokúsi pri spracovaní samotných bojov. Tie nebudú rozdelené na ťahy pre každú jednotku zvlášť, ale striedať sa bude iba ťah hráča a ťah súpera. V systéme podobnom šachu si teda môže hráč v každom kole sám zvoliť, ktorá postava sa pohne a kľudne to môže byť počas celého boja aj jedna a tá istá. Kúzla či špeciálne schopnosti nahradí pomoc transportného vozidla, vyzbrojeného napríklad odpaľovačom rakiet či rotačným guľometom.
Bedlam sa včera objavila aj na Kickstareri a už sa jej podarilo vyzbierať prvých 20 tisíc. The Banner Saga medzičasom pripravuje svoj útok na mobilné zariadenia s iOS a Androidom.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 115
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 49
- Atomfall dostal recenzie 13
- RECENZIA: Atomfall 19
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 19
- Porovnanie Assassin's Creed Shadows s Ghost of Tsushima 58
- Assassin's Creed Shadows už prekonal milión hráčov 76
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Versus Evil / Skyshine Games Štýl: Stratégia / Ťahová Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|