Bedlam si licencoval herný engine Banner Sagy |
Minulosť a mrazivý sever nahradí pustina post-apokalyptickej budúcnosti a ozbrojený transportér.
V štúdiu Skyshine Games vzniká nová RPG ťahová stratégia Bedlam. Autori sa nechali inšpirovať nedávnym úspechom titulu The Banner Saga a ťahové velenie malej bojovej jednotke skombinujú so silným príbehom a množstvom dialógov. A zašli ešte ďalej. Licencovali si engine Banner Sagy a spolu s ním získali aj podporu Stoicu, takže hry by si mali byť naozaj veľmi podobné.
Pokým Banner Saga nás preniesla do minulosti a na ďaleký sever k odvážnym Vikingom, s Bedlam sa pozrieme do post-apokalyptickej budúcnosti. Technologický pokrok a pokroky na poli vedy priviedli ľudstvo až k ničivému konfliktu. Na povrchu zničenej planéty tak v budúcnosti prekvitá iba jediná metropola, Bysantine a za jej hranicami nájdeme iba nekonečnú pustinu zvanú Bedlam. Udalosti sa dajú do pohybu, keď výprava pod patronátom bysantinského magnáta objaví vrak gigantického transportného vozidla a rozhodne sa financovať nie len generálku vozu, ale aj jeho šoféra a mechanika. Už v úlohe oživeného Mechanika sa dozvedáme, že v metropole sa nežije zas tak úžasne a že niekde ďaleko za veľkou pustatinou sa možno nachádza ešte jedno obývateľné mesto a my sa ho musíme pokúsiť nájsť.
Čakať by nás teda mala rovnako epická výprava ako v Banner Sage. Na výpravu s nami budú môcť putovať experti na zbrane, vedci, inžinieri i lovci hláv. Tiež sa bude treba postarať o zdroje a vylepšovanie vozidla, no o osude výpravy aj tak rozhodnú boje na taktických mapách. Prvky strategickej mapy budú náhodne generované rovnako ako prepadnutia a roguelike nádych hre dodajú permanentné úmrtia charakterov. Cesta k legendárnemu Aztec City povedie cez územia nájazdníkov, robotov, mutantov i kyborgov. Všetko zle je však aj na niečo dobré kde sú ľudia, tam musí byť aj jedlo a kde sú stroje, tam musí byť aj palivo.
O inovatívny prístup sa Skyshine Games pokúsi pri spracovaní samotných bojov. Tie nebudú rozdelené na ťahy pre každú jednotku zvlášť, ale striedať sa bude iba ťah hráča a ťah súpera. V systéme podobnom šachu si teda môže hráč v každom kole sám zvoliť, ktorá postava sa pohne a kľudne to môže byť počas celého boja aj jedna a tá istá. Kúzla či špeciálne schopnosti nahradí pomoc transportného vozidla, vyzbrojeného napríklad odpaľovačom rakiet či rotačným guľometom.
Bedlam sa včera objavila aj na Kickstareri a už sa jej podarilo vyzbierať prvých 20 tisíc. The Banner Saga medzičasom pripravuje svoj útok na mobilné zariadenia s iOS a Androidom.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Versus Evil / Skyshine Games Štýl: Stratégia / Ťahová Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|