The Crew by pri štarte nemali trápiť problémy |
Hlavný dizajnér The Crew verí, že ich novú racingovku pri štarte na trhu nebudú trápiť podobné problémy aké postihli napríklad DriveClub
Hlavný dizajnér The Crew Serkan Hasan verí, že ich novú racingovku pri štarte na trhu nebudú trápiť podobné problémy aké postihli napríklad podobne online založenú hru DriveClub, či multiplayerovú časť Halo: The Master Chief Collection. Príchod online hier na trh v dnešnej dobe je vždy veľkým rizikom, no v Ubisofte veria, že hráčov presvedčia svojim otvoreným prístupom a že sa na štart svojej novej hry dôkladne pripravili.
Launch The Crew pripravovali dlho a aj kvôli nemu sme sa dočkali hneď niekoľkých beta testov, do ktorých sa hráči mohli zapojiť na všetkých podporovaných platformách. Cieľom týchto testov tiež bolo posunúť test infraštruktúry tak ďaleko, ako to len pôjde, aby sa čo najlepšie mohli priblížiť situáciám, ktorým budú čeliť v skutočnosti. Počítajú s tým, že ich hru bude súčasne hrať obrovské množstvo hráčov. Hasan navyše vyjadril vieru aj v to, že okrem online zložky sa vyhnú aj problémom so stabilitou a výkonom hry na konzolách. Obe by už pri launchi mali zvládnuť 1080p pri 30fps. Čo je na tom všetkom pravda sa dozvieme už zajtra.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 96
- Všetky tri Warcraft hry vychádzajú remastrované vo Warcraft Remastered Battle Ches 112
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- GTA Trilogy dostalo pekný grafický update 40
- RECENZIA: Horizon: Zero Dawn Remastered 72
- Stalker 2 dostal svoje finálne požiadavky na PC, na Xboxe už začal pre-load 103
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Samsung Galaxy S25 Ultra zmení dizajn 22
- Sľubovaný nárast výkonu v PS5 Pro zrejme brzdí priepustnosť pamäte 186 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ivory Tower Štýl: Racing / MMO
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|