The Crew by pri štarte nemali trápiť problémy |
Hlavný dizajnér The Crew verí, že ich novú racingovku pri štarte na trhu nebudú trápiť podobné problémy aké postihli napríklad DriveClub
Hlavný dizajnér The Crew Serkan Hasan verí, že ich novú racingovku pri štarte na trhu nebudú trápiť podobné problémy aké postihli napríklad podobne online založenú hru DriveClub, či multiplayerovú časť Halo: The Master Chief Collection. Príchod online hier na trh v dnešnej dobe je vždy veľkým rizikom, no v Ubisofte veria, že hráčov presvedčia svojim otvoreným prístupom a že sa na štart svojej novej hry dôkladne pripravili.
Launch The Crew pripravovali dlho a aj kvôli nemu sme sa dočkali hneď niekoľkých beta testov, do ktorých sa hráči mohli zapojiť na všetkých podporovaných platformách. Cieľom týchto testov tiež bolo posunúť test infraštruktúry tak ďaleko, ako to len pôjde, aby sa čo najlepšie mohli priblížiť situáciám, ktorým budú čeliť v skutočnosti. Počítajú s tým, že ich hru bude súčasne hrať obrovské množstvo hráčov. Hasan navyše vyjadril vieru aj v to, že okrem online zložky sa vyhnú aj problémom so stabilitou a výkonom hry na konzolách. Obe by už pri launchi mali zvládnuť 1080p pri 30fps. Čo je na tom všetkom pravda sa dozvieme už zajtra.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ivory Tower Štýl: Racing / MMO
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|