Ako vznikalo Tearaway? |
Na PlayStation Experience sa ukázali aj Media Molecule, ktorý na akcii porozprávali niečo viac o tvorbe svojej Tearaway
HRY > NOVINKY >
Media Molecule sa po dvoch hlavných častiach v sérii vzdali LittleBigPlanet a vrhli sa na ďalší vlastný projekt, opäť netradičný a opäť s dojmom ručnej práce - Tearaway, pričom hra sa čoskoro vo vylepšenej verzii dočká aj príchodu na konzolu PS4. Niekoľko autorov hry sa zúčastnilo aj na PlayStation Experience evente, kde v livecaste priblížili tvorbu hry. Vo videu nižšie sa tak môžete dozvedieť to, čo ste možno ani netušili.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 115
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 49
- Atomfall dostal recenzie 13
- RECENZIA: Atomfall 19
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 19
- Porovnanie Assassin's Creed Shadows s Ghost of Tsushima 58
- Assassin's Creed Shadows už prekonal milión hráčov 76
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: Sony Computer Entertainment / Media Molecule Štýl: Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|