Lucasarts kedysi plánoval hru na štýl Diablo |
Lucasarts dnes funguje už len na licencovanie svojich značkách tretím stranám, no nie vždy tomu tak bolo
Lucasarts dnes funguje už len na licencovanie svojich značkách tretím stranám, no nie vždy tomu tak bolo. Aj keď sa v minulosti zapísali hráčom do pamäti hlavne vydávaním a občas aj vývojom hier pod značkou Star Wars, tu a tam sa pustili aj do niečoho nového a odvážneho. Stačí sa obzrieť za legendárnymi adventúrami, ktoré priniesli. A keď to neboli adventúry, tak stratégia z prostredia posmrtného života Afterlife. Raz dokonca skúšali šťastie s vlastným klonom Diabla.
Diablo vyšlo v roku 1996 a otriaslo herným trhom. Stalo sa okamžitým hitom a návykovou záležitosťou. Niet tak preto divu, že čoskoro si na podobnom princípe chcel ohriať svoju polievočku každý. V roku 1997 aj práve Lucasarts. Volala sa Justice Unlimited a nie len, že ňou chceli priamo súperiť s Diablom, podľa slov dizajnéra John Stafford aj mala byť Diablom, iba so superhrdinami.
Na Justice Unlimited pracoval malý tím v rámci Lucasarts v rokoch 1997-1998, no nikdy sa nedostali z predprodukčnej fázy. Hre vymysleli príbeh a taktiež vytvorili koncepty, ktoré dnes prenikajú na verejnosť, no k jej tvorbe sa nikdy nedostali. Zrušili ju totiť skôr, ako k tomu mohlo dôjsť. Jedným z autorov týchto konceptov je Kevin Micallef.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 291
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 95
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >