Lucasarts kedysi plánoval hru na štýl Diablo |
Lucasarts dnes funguje už len na licencovanie svojich značkách tretím stranám, no nie vždy tomu tak bolo
Lucasarts dnes funguje už len na licencovanie svojich značkách tretím stranám, no nie vždy tomu tak bolo. Aj keď sa v minulosti zapísali hráčom do pamäti hlavne vydávaním a občas aj vývojom hier pod značkou Star Wars, tu a tam sa pustili aj do niečoho nového a odvážneho. Stačí sa obzrieť za legendárnymi adventúrami, ktoré priniesli. A keď to neboli adventúry, tak stratégia z prostredia posmrtného života Afterlife. Raz dokonca skúšali šťastie s vlastným klonom Diabla.
Diablo vyšlo v roku 1996 a otriaslo herným trhom. Stalo sa okamžitým hitom a návykovou záležitosťou. Niet tak preto divu, že čoskoro si na podobnom princípe chcel ohriať svoju polievočku každý. V roku 1997 aj práve Lucasarts. Volala sa Justice Unlimited a nie len, že ňou chceli priamo súperiť s Diablom, podľa slov dizajnéra John Stafford aj mala byť Diablom, iba so superhrdinami.
Na Justice Unlimited pracoval malý tím v rámci Lucasarts v rokoch 1997-1998, no nikdy sa nedostali z predprodukčnej fázy. Hre vymysleli príbeh a taktiež vytvorili koncepty, ktoré dnes prenikajú na verejnosť, no k jej tvorbe sa nikdy nedostali. Zrušili ju totiť skôr, ako k tomu mohlo dôjsť. Jedným z autorov týchto konceptov je Kevin Micallef.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 43
- RECENZIA: Commandos: Origins 57
- Mafia: The Old Country vyjde v auguste 52
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, ceny sa zlepšujú 104
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 63
- The Last of Us seriál už má odsúhlasenú tretiu sériu 123
- Dolár padá, zlepšia sa nám ceny hardvéru? 41
- PlayStation 5 Digital Edition stúpa cenou na 499 eur 137
- GeForce RTX 50: Technológie novej generácie predstavené na Half-Life 2 RTX Remix 28 zobraziť viac článkov >