Lucasarts kedysi plánoval hru na štýl Diablo |
Lucasarts dnes funguje už len na licencovanie svojich značkách tretím stranám, no nie vždy tomu tak bolo
Lucasarts dnes funguje už len na licencovanie svojich značkách tretím stranám, no nie vždy tomu tak bolo. Aj keď sa v minulosti zapísali hráčom do pamäti hlavne vydávaním a občas aj vývojom hier pod značkou Star Wars, tu a tam sa pustili aj do niečoho nového a odvážneho. Stačí sa obzrieť za legendárnymi adventúrami, ktoré priniesli. A keď to neboli adventúry, tak stratégia z prostredia posmrtného života Afterlife. Raz dokonca skúšali šťastie s vlastným klonom Diabla.
Diablo vyšlo v roku 1996 a otriaslo herným trhom. Stalo sa okamžitým hitom a návykovou záležitosťou. Niet tak preto divu, že čoskoro si na podobnom princípe chcel ohriať svoju polievočku každý. V roku 1997 aj práve Lucasarts. Volala sa Justice Unlimited a nie len, že ňou chceli priamo súperiť s Diablom, podľa slov dizajnéra John Stafford aj mala byť Diablom, iba so superhrdinami.
Na Justice Unlimited pracoval malý tím v rámci Lucasarts v rokoch 1997-1998, no nikdy sa nedostali z predprodukčnej fázy. Hre vymysleli príbeh a taktiež vytvorili koncepty, ktoré dnes prenikajú na verejnosť, no k jej tvorbe sa nikdy nedostali. Zrušili ju totiť skôr, ako k tomu mohlo dôjsť. Jedným z autorov týchto konceptov je Kevin Micallef.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 44
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43
- Aké hry roka sme na Sectore vybrali od roku 1999 do roku 2024? 38 zobraziť viac článkov >