Dragon Age: Inquisition bolo ešte rok pred vydaním dosť odlišnou hrou |
Server Kotaku upozornil na to, že pôvodná verzia hry obsahovala dosť herných mechanizmov, ktoré sa do finálnej hry nedostali
Dragon Age: Inquisition vyšlo koncom minulého roka, v novembri, pričom hráčmi bolo prijaté veľmi dobre. Po svete si nové Dragon Age taktiež odnieslo skvelé známky v recenziách, čo teda len potvrdilo, že ide o veľmi kvalitnú hru. Dragon Age: Inquisition však vyzeralo pôvodne dosť odlišne. Upozornil na to server Kotaku, pričom pre porovnanie vytiahol materiál z výstavy PAX 2013, ktorá prebehla v septembri. Na záberoch z akcie, kde teda boli ukázané vôbec prvé zábery z hry, môžeme vidieť hneď niekoľko herných mechanizmov, ktoré jednoducho v plnej verzii chýbajú.
Kedže BioWare nikdy nevydalo materiál z tejto prezentácie oficiálnou cestou, musíme si vystačiť s amatérskym videom nahraným kamerou priamo na výstave. Prvá časť z prezentácie nás prevedie cez región Crestwood, ktorý sa ale vôbec nepodobá na ten z finálnej verzie hry. Na videu nižšie môžeme vidieť Crestwood plný života, hradov a vojakov, no Crestwood v Dragon Age: Inquisition je daždivý, pochmúrny a preplnený démonmi.
Ako už ale bolo spomenuté, zmeny sa netýkajú iba vizuálneho spracovania, ale aj iných herných prvkov. Napríklad v PAX deme môžeme vidieť časový ukazovateľ "Inquisition Keep Strength", ktorý informuje o nepriateľoch útočiacich na jednu z vašich pevností. Čo by teda malo výrazný dopad na vaše rozhodnutia pri plnení misií.
V ďalšej ukážke bolo dokonca možné podpáliť lode, aby nepriatelia nemohli utiecť. Antivian Fire je síce prítomný aj v plnej hre, no dá sa použiť iba na priame súboje.
Ďalej boli z finálnej hry niektoré lokácie buď celkom vystrihnuté, alebo aspoň výrazne upravené (Nahashin Marshes, The Southern Desolation)
V poslednej ukážke môžeme vidieť súboj o zaistenie pevnosti vo Western Approach. Vo videu však Mark Darrah z BioWare dodáva, že nepriateľov je možné oslabovať napríklad tým, že im otrávite studne. Čo v Dragon Age: Inquisition možné nie je.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: EA / BioWare Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|