Descent: Underground už bojuje na KickStarteri |
Spirituálny nástupca Descent hier ponúka zničiteľný svet, upraviteľné lode, multiplayer a predovšetkým rýchlu akciu v útrobách asteroidov. Využije Unreal Engine 4.
Descent: Undergrand chce nadviazať na Descent sériu strieľačiek z pohľadu prvej osoby s 360 stupňovou slobodou pohybu. Hry Descent 1 až 3 vyšli v 90-tych rokoch a stáli za nimi Parallax Software a Interplay Productions. Tie však o tento sub-žáner stratili záujem, a tak sa ho pokúša oživiť novozaložené nezávislé Descent Studios vedené Ericom "Wingman" Petersonom, ktorý je vo videohernom priemysle od roku 1984 a až do minulého roka zohrával dôležitú úlohu (produkčný riaditeľ) pri vývoji Star Citizen. A pri pohľade na zoznam kľúčových zamestnancov je zrejmé, že od Chrisa Robertsa neodišiel sám...
Descent Studios už na KickStarteri bojuje o priazeň a podporu hráčov, ktorých už zoznámil s nosnými stĺpmi novej hry:
Slobodný pohyb v zničiteľnom prostredí:
Vesmírny simulátor by sa nezaobišiel bez 360° slobody. Hráči vyrazia do bojov o dôležité asteroidy plné cenných surovín. Asteroidy budú (úplne alebo čiastočne) zložené z malých častí - voxelov, vďaka čomu sa z nich budú dať ťažiť suroviny a budú sa v nich dať raziť tunely.
Grafika:
360° FPS s grafikou hodnou 21. storočia bude stvorená pomocou Unreal Engine 4.
8 druhov lodí:
Každá trieda lodí bude vhodná k trochu inému štýlu hrania a hráča predurčí k určitej úlohe vrámci tímu. Pokým loď triedy Predator bude malým a šikovným prieskumníkom, Panzer bude odolným tankom, Shaman opravárom/healerom a Goliath dokáže z asteroidu odviezť obrovské množstvo nakopanej rudy. Každá loď sa bude skladať z troch vizuálne upraviteľných sektorov, ktoré sa budú dať ďalej vybaviť senzormi, zbraňami, ťažobnými nástrojmi a štítmi. Na začiatku bude otvorená iba základná trieda Wasp, ostatné sa budú dať odomknúť (aj?) hernými úspechmi.
Multiplayer:
Multiplayer bude srdcom Descent: Underground. Hráči sa budú spájať do korporácií s rovnakým sfarbením lodí a postavia sa nepriateľom v boji o vzácne suroviny. Naplánované sú režimy Capture the Asteroid, Capture the Ore, Deathmatch Destruction a Mining for Minerals (a ďalšie). Súboje sa budú odohrávať na mapách s ľadovými, lávovými, kamennými i plynovými zdrojmi surovín a hráči sa budú porovnávať v množstve tabuliek sledujúcich zabitia, vyťažené suroviny, vyhĺbené tunely i úspešné misie.
Podpora módov:
Komunita bude môcť vytvárať vlastné mapy, lode a dokonca aj zbrane a logá korporácií.
Descent: Underground už vyzbieral vyše 150 tisíc dolárov a na naplnenie 600 tisícového cieľa má ešte celých 29 dní.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Descendent Studios Štýl: Simulácia Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|