Interstellar Rift otvorí galaxiu pre 64 hráčov |
Vesmírny simulátor ponúka dizajnovanie vlastných vesmírnych staníc, obsadzovanie medzihviezdnych korábov v FPS režime aj vesmírne boje o palivo a iné zdroje.
Kdesi v Holandsku vzniká Interstellar Rift, First-person vesmírny simulátor zameraný na zážitok z objavovania otvoreného sveta a interakciu medzi hráčmi. Tentokrát však nejde o MMO, servery budú hostené hráčmi a na jednom sa ich stretne maximálne 64. Všetci sa pokúsia prežiť v nehostinnej galaxii vo vesmírnych lodiach ich vlastnej výroby. Ak ani to nebude stačiť k pocitu bezpečia, môžu sa spojiť a na palube jednej lode pracovať na komplexnejších zariadeniach a vybavení.
Na palubu sa však po zničení štítov môžu nalodiť aj nepriatelia a útok v najhoršom prípade skončí ukradnutím celej lode. Motiváciou k spájaniu síl budú trhliny vznikajúce po celej galaxii, z ktorých sa vyroja nebezpeční nepriatelia a vynasnažia sa prevziať kontrolu nad jednotlivými regiónmi, čo škodí bezpečnosti aj obchodu hráčmi ovládaných podnikov. Každá galaxia bude procedurálne vygenerovaná, takže pri každej novej hre ponúkne inú obrovskú galaxiu s nebezpečnými nepriateľmi, nezvyčajnými javmi čakajúcimi na preskúmanie a lukratívnymi zdrojmi, ktoré môžu z hráča spraviť pána kúska rozľahlej galaxie.
Nový dizajnovací nástroj štúdia Split Polygon umožní rýchlo a jednoducho vytvárať nové lode aj modifikovať tie staré. Hráči si dokonca môžu založiť aj vlastnú vesmírnu stanicu, čo ich však samozrejme bude stáť obrovské množstvo surovín. Fabrikovaniu obrovských bojových lodí zabránia náklady na ich prevádzku. Čím väčšia loď, tým rýchlejšie bude spotrebovávať palivo, každá strelná zbraň potrebuje strelivo a energetické zbrane zasa počas boja odčerpávajú lodi energiu. Obrovské lode sa teda dajú postaviť, ale otázkou je, kto si ich bude môcť dovoliť. V prípade spotrebovania všetkého paliva bude musieť loď prejsť na solárny pohon a stane sa teda ľahko zraniteľnou.
Hráč sa bude na svojej lodi respawnovať až pokým mu nájazdník alebo nájazdníci v FPS režime nezničia biotlačiareň. V takom prípade bude musieť začať od nuly, alebo ak má vlastnú vesmírnu stanicu, začne na nej a využije odložené zdroje. V oboch prípadoch mu zostanú aj nákresy doteraz vytvorených lodí, ktoré sa budú dať prenášať aj zo servera na server.
Hra pred dvoma týždňami získala podporu Greenlight komunity, je vyvíjaná iba pre Windows PC platformu a momentálne sa nachádza v alfa-štádiu. Hráčom-samotárom ponúkne aj možnosť hrať sólo na súkromnom serveri, tento režim je však aj druhoradý a autori sa momentálne sústreďujú na prípravu otvorenej multiplayer alfy. Stiahnutie pre-alfa ukážky ponúkajú zadarmo.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 336
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 83
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Split Polygon Štýl: Simulácia / Multiplayer Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|