Ashes Of Singularity môže mať naraz v boji aj 20 tisíc jednotiek |
Brad Wardell zo Stardock Studios potvrdil niekoľko zaujímavých detailov zo svojej DX12 hry Ashes Of Singularity.
Brad Wardell zo Stardock Studios potvrdil niekoľko zaujímavých detailov zo svojej DX12 hry Ashes Of Singularity. Konkretizoval napríklad, že síce na GDC ukazovali boj so 7700 jednotkami, väčšie mapy môžu kľudne mať 15-20 tisíc jednotiek. Maximum aké dokáže engine zvládnuť ešte nezisťovali, ale takéto väčšie mapy sú však navrhnuté pre hru so skupinou priateľov, kde boje môžu trvať dni alebo týždne.
Čo sa týka DX12 doplnil, že čím rýchlejší procesor tým je rozdiel medzi DX11 a DX12 menší, teda pre paralelné spracovanie dát, ale slabšie procesory s viacerými jadrami si to s ním skutočne rozbalia a ukážu ako doteraz spomaľovali vašu grafiku. Hry doteraz cez DX11 kŕmili grafiku len cez jedno jadro a grafika často čakala na ďalšie príkazy. Pri DX12 to tlačí každé jadro a grafika môže byť taká rýchla koľko máte jadier (AMD grafy ukázali, že momentáne sa výkon zvyšuje do šiestich jadier).
Samotná hra tieto rozdiely pekne ukáže, keďže bude mať aj DX11 aj DX12 a aj Mantle a bude jedným z benchmarkov. DX12 ukáže napríklad aj zvýšený počet svetelných zdrojov, kde s DX11 je ich v hrách bolo možno 4-6, teraz ich budú tisíce a má to skutočný dopad na vizuál hry. Na Ashes to zatiaľ neprezentovali, keďže na GDC pripravili len prvé techdemo, ktoré bežalo v 4K, bez tieňov, a svetiel, ale ukazovlao to čo už DX11 nedokáže.
Viac z Ashes of Singularity uvidíme v lete, presnejšie v strede júla, kedy začne aj early access
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 39
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 52
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- Nová Half-Life hra môže byť blízko vydania 60 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Stardock / Stardock Štýl: Stratégia / Realtime
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|