Aký je nový Rainbow Six Siege? |
Ubisoft sa po zrušení príbehového Rainbow Six Patriots rozhodol vrátiť späť k základom série a teda do taktických multiplayerových bojov v titule Siege.
Ubisoft sa po zrušení príbehového Rainbow Six Patriots rozhodol vrátiť späť k základom série a teda do taktických multiplayerových bojov v titule Siege. Hra síce bude ma este aj kampaň, ale prioritou pre titul je multiplayer, ktorý práve v alpha verzii začína Ubisoft prezentovať.
Hra je viditeľne ešte nedokončená, ale napriek tomu ponúka stabilný multiplayer a ukážku rýchleho, ale zároveň taktického boja. V zápasoch dostanete jednu z dvoch strán a to obrannú, alebo zásahovú jednotku (Rainbow Six vs Raven Shield). Ak hráte za obrancov, vašou úlohou je zabarikádovať sa v dome, lietadle, alebo inde. Využijete na to ako nástražné systémy, tak aj dosky, ktorými zakryjete dvere a priechody. Zatiaľ čo obrancovia barikádujú, utočná jednotka v taktickej fáze vysiela kamerové drony na prieskum terénu, a ich úlohou je nájsť rukojemníkov ako aj zmonitorovať postavenie ozbrojencov.
Po taktickom prieskume začína samotná akcia. V nej má každú jeden život a teda treba útočiť pomaly a opatrne (a hlavne s jedným z parťákov, aby vás mohol v prípade zradnenia zachrániť). Obrancovia primárne čakajú schovaní a sledujú odkiaľ príde útok, špeciálna jednotka sa rozdeľuje a vyberá si okná, dvere, ktorými vtrhne dnu a začne čistiť.
Je to taktický a rýchly multiplayer, ktorý tu možno od pôvodných SWAT a Rainbow Six titulov chýbal. Možno je rýchlejší a akčnejší so všetkými explóziami a prerážaním stien, ale stále je tam nutnosť taktiky, keďže tu sa vojaci nenáháňajú po uliciach, ale bojujú v tesných a obmedzených priestoroch. Tu nie je potrebné utekať, je potrebné postupovať pomaly, hľadať alebo očakávať nepriateľov a mať hlavne dobre zvládnutý vybraný class. Každý má svoje silné stránky a špecifické zbrane a je určený na niečo iné a ak ste skoordinovaní s tímom bude ťažšie vás poraziť.
Z grafiky vidieť, že je hra v alpha štádiu, je síce rýchla, ale vizuálne nastavenia sú nízke a zatiaľ sa nedajú prestaviť. Ak nepočítame textúry, nie je to však škaredé, má však svoj art štýl a hlavne vidieť, že sa autori pohrali s deštrukciou a možnosťami vstupovania do budov a aj samotnou hrateľnosťou, kde to už teraz majú dobre doladené.
Celkovo má multiplayer z Rainbow Siege štýl, aký iné hry neponúkajú a možno pekne v štýle boja zlodejov a policajtov doplní Pay Day 2 a Battlefield Hardline.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 403
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|