Luminous engine ukázal DX12 možnosti |
DX12 dokáže 6 až 12 násobne zvýšiť počet polygónov v scéne. Microsoft to ukázalo na novom tech deme zo Square Enix Luminous enginu
DX12 dokáže 6 až 12 násobne zvýšiť počet polygónov v scéne. Microsoft to ukázalo na novom tech deme zo Square Enix Luminous enginu Konkrétne to bolo nové demo WITCH CHAPTER 0 [cry], ktoré malo v scéne 63 miliónov polygónov a používa 8K x 8K textúry, čo je rovnako ďaleko nad možnosťami DX11 API. Dodávajú, že každý vlas je renderovaný ako polygón a má 50 rôznych shadrov. Tech demo na to používalo aj Nvidia Gameworks funkcie.
Microsoft sa pri jeho prezentovaní vyjadroval ako o funkčnej hre a aj keď to fungovalo na štyroch Nvidia Titan X kartách, ukázal, že grafiku, ktorú by sme donedávna považovali len za CGI, funguje pod DX12 realtime.
Square k tomu potvrdilo, že skúsenosti s týmto tech demom im pomôžu pri vývoji Final Fantasy XV. Prakticky to znamená, že FF XV práve dostala DX12 verziu a uvidíme, ako to pri PC a Xbox One využijú.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >