KILLZONE SHADOW FALL |
KILLZONE SHADOW FALL |
Nad prvou otázkou pre producenta Killzone Shadow Fall nemusíte vôbec dlho premýšľať. Guerrilla Games sa totiž otočili k tradičným pravidlám multiplayeru chrbtom, menia dynamiku bojov tým, že všetky schopnosti, zbrane aj classy, ktoré ste predtým museli pracne grindovaním odomykať, budú od prvého spustenia prístupné. Nebudú hráči zavalení až príliš veľkou slobodou a možnosťami? “Na začiatku bude určite veľa experimentovania,” predpovedá Steven Ter Heide, ako to bude počas prvých týždňov prebiehať.
“Ľudia sa vždy snažia nájsť tú najlepšiu stratégiu a vyhľadávajú zbrane, ktoré im najviac vyhovujú alebo si myslia, že im najviac vyhovujú. Postupne uvidíte, že si nájdu nakoniec cestu k tomu, čo je pre nich zábavné.” Guerrilla Games po skúsenostiach s Killzone 2 a Killzone 3 videli, že mnoho hráčov túžilo byť Scoutom so sniperkou. Akoby aj nie, bol to jeden z classov, ktorý disponoval neviditeľnosťou. “Prečo zamykať niečo, čo hráči chcú? Ani my takto nehráme hru počas vývoja, máme k všetkému prístup okamžite.”
Killzone Shadow Fall je launch titulom PS4, fanúšikovia skočia po prémiovej FPS okamžite, ale čo ostatní, ktorí sa k hre dostanú mesiac alebo dva po vydaní? V prípade predošlých dielov bol takýto oneskorený vstup do hry sťažený častým umieraním a spomaleným zoznamovaním sa s hrou samotnou. Guerrilla Games aj z tohto dôvodu odstraňujú EXPy. “Nechajme prehovoriť skill,” hovorí Ter Heide. “Zabíjajú ma opakovane tamtou zbraňou? V ďalšom kole si ju beriem aj ja!”
“Je úplne v poriadku, ak sú v hre lepší hráči ako vy. Akceptujete to, ak je to fér, ak sú šance vyrovnané.” Hranie multiplayeru bude definované plnením challengov previazaných na schopnosti hráča, napríklad kill streaky s vybranou zbraňou. Má ich byť 1500. Budú fungovať ako filter, ktorý nepustí do vybraných zápasov nováčikov, a ich úlohou bude aj sprístupňovať doplnky a uprady pre zbrane a schopnosti troch classov - Assault, Scout a Tactical.
Základom multiplayeru zostáva režim Warzone, ktorý dynamicky rotuje osmičku misií v jednom zápase. Guerrilla Games však Warzone umožní hráčom modifikovať a prispôsobiť vlastným potrebám. Zmeníte poradie misií, zamknete ho pre vybrané classy, vyberiete preferované zbrane, zapnete botov, rozhodnete o rýchlosti spawnov, koľko dostanú hráči životov atď. Detailnosť nastavení pripomína zostavovanie šampionátov v racingoch.
Užívateľmi vytvorené Warzone budú sledované rebríčkami obľúbenosti a nebojím sa tvrdiť, že neskôr to budú práve presety hráčov, ktoré nahradia predvolenú sadu od vývojárov, zo začiatku zastupujúcich rolu mentorov. Warzone podporuje hru 4 - 24 hráčov súčasne na desiatich mapách, ktoré budú v základnom balení s hrou. Ďalšie majú pribúdať formou balíčkov úplne zadarmo!
Hrajte podľa vlastných pravidiel, je mantrou multiplayeru Killzone Shadow Fall, ktorý bol k dispozícii na vyskúšanie počas výstavy GamesCom. Warzone stále odvádza skvelú prácu rozdeľovaním úloh a mapy sú navrhnuté tak, aby hráči, ktorí nikdy spolu nehrali, neblúdili. Hra má vysoký spád, ale zachováva si feeling predchodcov. Kto má odohrané zápasy v Killzone 2 a 3, bude sa cítiť ako doma.
PS4
Vývoj: SCEE / SONY Czech / Guerrilla Games Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|