FIVE NIGHTS AT FREDDY'S: SECURITY BREACH |
FIVE NIGHTS AT FREDDY'S: SECURITY BREACH |
Five Nights at Freddy’s: Security Breach je ťažkým titulom na zhodnotenie nielen kvôli svojej, už vďaka YouTube kompiláciám známej, katastrofálnej technickej stránke, ale aj pre fakt, že sa práve týmto titulom séria púšťa do nových a doteraz nepreskúmaných vôd. Security Breach sa s výnimkou VR a AR titulov stala prvou hrou, ktorá od zrodenia série v roku 2014 prináša čisto 3D prostredie. Ak si však myslíte, že toto je jediná zmena, ktorá ešte navyše zničila fanúšikmi ospevovanú zbierku hier, kníh a tajomného príbehu, budete príjemne prekvapení.
Najnovší diel Five Nights At Freddy’s (FNAF) série sa presúva do 3D prostredia a tomu sa musela prispôsobiť aj hrateľnosť. Z 2D survival hororu sa preklápame skôr do mysterióznej adventúry s hororovými prvkami. Stealth postup a vyhýbanie sa všemožným robotickým stvoreniam, resp. animatronikom, sa stáva novou tvárou série, ktorá však svojho ducha nestratila. To je citeľné aj vďaka kvantu detailov, na ktoré autori zo Steel Wool Studios nezabudli a potešili tak aj konšpirátorov, ktorí túžia rozobrať hru až po jej endoskelet.
Security Breach, vás postaví do úlohy nebojácneho a občas prehnane úprimného chlapca Gregoryho, ktorý sa v noci stratil v obrovskom zábavnom komplexe Mega Pizzaplexu. Komplex Pizzaplexu tak nahrádza drobné rodinné reštaurácie a posúva značku do úplne nových rozmerov. Nečakajte už teda ani stiesnené priestory a ochranu bezpečnostnej kancelárie nočného strážnika. Budete totižto skúmať rozsiahle, neónmi osvietené haly, obchody plné tovaru a produktov, či rôzne iné atrakcie, ktoré aj spolu s novými, glamrockovými animatronikmi bavia stovky detí. A práve v týchto halách nebude Gregorymu robiť spoločnosť nik iný, ako je pizza superhviezda Freddy Fazbear osobne.
Už tradične sa dočkáme kompletného, nanovo nadizajnovaného, animatronického kvarteta, ktoré je predstavené štýlovou osemdesiatkovou glamrockovou filmovosťou. Hlavného medvedieho maskota Pizzaplexu tak doplnia traja ďalší animatronici, ktorými sú kura Glamrock Chica, vlčica Roxanne Wolf (Roxy) a aligátor Montgomery Gator (Monty). Okrem už typickej štvorice, ktorú tentokrát záhadne opustil zajačik Bonnie, sa však predstavia aj nové tváre. Z AR titulu notoricky známa vrahyňa a neochotná nasledovníčka Vanny, opatrovateľ v deckom centre resp. jeho rozdvojená osobnosť Sun a Moon, ďalej DJ Music Man, Wind-Up Music Man, Endoskeletoni a v enormnom množstve všadeprítomní S.T.A.F.F. roboti. Okrem Gregoryho sa však v hre ukáže aj druhá ľudská bytosť, a to nočná strážnička Vanessa. V Pizzaplexe však nájdete aj ďalšie zaujímavé postavy, no ich vymenovaním by som prekazil najzaujímavejšie časti príbehu Security Breach.
V novej Freddyho lokácii opäť miznú deti, ale príbeh si aj naďalej zachováva svoju kryptickú formu. Preto sa podobne mysteriózne a bez akéhokoľvek vysvetlenia začína aj vami prežívaný Gregoryho príbeh, a to rovno vo Freddyho žalúdku. Lepšie povedané v jeho brušnej dutine, ktorá je „rezervovaná pre obrovské narodeninové torty a piñaty “. Gregory sa totižto, po Freddyho errorovom fiasku a skolabovaní na pódiu, vkradol do jeho brušnej dutiny a tam prečkal, až kým ho animatronik neobjavil vo svojom Freddy Fazbear apartmániku. Tentokrát však veľmi netradične na vás macko nezaútočí, ale snaží sa dopátrať k riešeniu Gregoryho problému.
Po neúspešnej expedícii k hlavnému východu, ktorý sa zatvorí tesne pred Gregoryho ňufákom, sa náš protagonista ocitá napospas jagavému komplexu až do šiestej hodiny rannej. Čakať šesť hodín pred východom vám však nepomôže. Plynutie času už nie je rovnaké ako v predchádzajúcich tituloch, kde hodina trvala približne 90 sekúnd. Pre dosiahnutie rána musíte totiž odohrať isté, ciferníky-posúvajúce misie. Tak sa začína šesťhodinová púť za tajomstvami Pizzaplexu, kde sa jediným útočiskom stáva Freddyho brušná dutina.
Práve pohľad očami animatronika (z jeho brušnej dutiny) je jednou z nových herných mechaník, ktoré sme doteraz nikdy neokúsili. Gregory si môže Freddyho k sebe takmer kedykoľvek privolať, skryť sa v ňom alebo využiť jeho schopností či vyššie úrovne zabezpečenia. Keď do Freddyho naskočíte, máte možnosť plne ho ovládať, teda až pokiaľ sa mu nevybije batéria. V momente, kedy na obrazovke začne blikať červený nápis „Low Power“, viete, že je zle. Odporúčam tak pre šetrenie vlastného srdca Freddyho pichnúť do jednej z nabíjacích staníc rozmiestnených kade-tade po Pizzaplexe, alebo jeho mechanické telo do najbližšieho nabitia opustiť. Freddy vás vlastným telom ochráni aj pred ostatnými animatronikmi, no oproti Gregorymu je zase výrazne pomalší.
Security Breach však popri 3D renderovanom prostredí a ovládateľnom maznáčikovi predstavuje aj veľa nových mechaník, ktoré nezabúda inteligentne prepojiť s tými dobre známymi. Jednou z hlavných mechaník, okrem samotného Freddyho, sa tak stávajú napríklad aj exkluzívne Faz-Watch hodinky. Hodinky sa vedia pripojiť na rozsiahlu kamerovú sieť Pizzaplexu a vy tak podobne ako v predchádzajúcich hrách budete môcť sledovať animatronikov, ktorí sa zakrádajú okolo vás. Faz-Watch sa vám hodia aj pri pohybe po Pizzaplexe, nakoľko obsahujú mapu a zoznam všetkých misií. Nájdete v nich taktiež všetky textové dokumenty, ktoré môžete v komplexe nájsť vo forme náhodne porozmiestňovaných duffle bagov.
Okrem tašiek s útržkami príbehu, ktoré často obsahujú aj indície k ďalšiemu postupu, nájdete vo svete aj darčeky pripomínajúce hracie skrinky. V nich sa nachádzajú rôzne predmety, ktoré buď potrebujete na ďalšiu misiu, alebo ide čisto o zberateľské kúsky. Zozbierané predmety si viete podrobnejšie prezrieť vo vašom inventári, do ktorého sa však dostávate veľmi nelogicky cez kláves escape. Čo sa potom týka predmetov potrebných pre ďalšie misie, tak medzi tie patrí napríklad kadejaký lístok, ktorý je nutný pre sprístupnenie niektorej z častí Pizzaplexu.
Mega Pizzaplex je totiž komplex so štyrmi poschodiami nad prízemím a dvoma pod ním, ktoré sú rozdelené do viacerých sekcií. Na prízemí sa nachádza hlavný vchod/východ a lobby celého Pizzaplexu. Cez tovarom preplnené lobby sa ľahko dostanete do divadla, denného centra pre deti, alebo výťahmi sa odveziete do hlavného átria. Práve hlavné átrium je centrálnym bodom celej mapy, z ktorého sa budete presúvať do ostatných sekcií. Nefunkčné eskalátory v átriu potom poslúžia na presun medzi poschodiami. Každé z týchto poschodí a obzvlášť samotné átrium srší osemdesiatkovým duchom, žiari neónovými farbami a detskou hravosťou, ktorú by mal komplex zameraný na detskú zábavu zachytiť. Okrem farebného átria s gigantickými hologramami na pódiu nájdeme v Pizzaplexe aj pre horor typické, chladné podzemné sklady, tmavú kuchyňu, či dokonca hrozivé priestory servisu pre animatronikov.
Každú zo sekcií Pizzaplexu si uzurpuje jeden z našich troch hlavných animatronikov. Preto tu nájdete aj atrakcie ako Monty’s Gator Golf či Roxy Raceway. Avšak v Pizzaplexe nájdete aj iné tematické miestnosti, ako bowling Bonnie Bowl, disko-klub s herňou Fazcade, bludisko MAZErcise, reštauráciu El Chip’s, laser tag Fazer Blast a mnoho iných. Každá reštaurácia, arkádová či disko miestnosť má svoje využitie a každú z častí, v ktorých neprebieha rekonštrukcia, si v priebehu hry aj preskúmate. Niektoré sekcie majú však vstup limitovaný na určitý typ lístka alebo na stupeň overenia. Lístky, ako Party Pass, Dance Pass či DayCare Pass, sú nutné pre sprístupnenie sekcií ako napríklad Monty’s Gator Golf či Bonnie Bowl.
Všetky zákutia Pizzaplexu sú okrem animatronikov chránené aj všadeprítomnými S.T.A.F.F. robotmi, ktorí neustále vykonávajú rutinnú obhliadku celého komplexu. S.T.A.F.F. totižto tvorí robotický personál Pizzaplexu, ktorý nahrádza ľudských pracovníkov. Okrem baterkami hliadkujúcej ochranky tak narazíte aj na robotov kuchárov, obsluhu v reštaurácii, či dokonca robotov pobehujúcich s mopom. Roboti vás po prichytení síce nepošlú na poslednú uloženú pozíciu, ale okrem vystrašenia k sebe privolajú aj animatronika. Táto mechanika spraví hru rozhodne stresujúcejšou v stealth sekciách, kde sa snažíte nenápadne pohybovať v tieňoch, no zároveň spraví frustrujúcejšími sekcie, ktoré sa snažíte iba rýchlo prebehnúť. Napriek otravnosti sú roboti zaujímavým a hru ozvláštňujúcim prídavkom. Obzvlášť tí, ktorí rozdávajú mapy komplexu...
Okrem animatronikov a S.T.A.F.F. robotov vaše putovanie výrazne obmedzia aj dvere, ktoré vyžadujú vyšší security level. Security level, teda stupeň overenia, je nutný na vstup do sekcií, ktoré nie sú prístupné návštevníkom Pizzaplexu alebo sú v noci uzavreté. V celom Pizzaplexe sa nachádza osem zabezpečených kancelárií, v ktorých je aj security badge, teda odznak zvyšujúci váš stupeň overenia o jeden level. Tieto kancelárie vždy obsahujú istú adaptáciu klasického FNAF konceptu, kedy ste nútení sledovať kamery, zatvárať bezpečnostné dvere kancelárie a dávať si pozor na spotrebovávanú energiu, zatiaľ čo sa blížia animatronici. Tieto minihry prinášajú so sebou vždy vlnu nostalgie, ale taktiež frustrácie z technického stavu hry, ktorý sa s originálmi nedá porovnať.
Tu je asi na mieste spomenúť aj to, že hra sa okrem zopár špecifických miest v príbehu automaticky neukladá. Svoj progres si budete môcť uložiť kedykoľvek v ružových tabletoch, náhodne polepených po stenách Pizzaplexu. Avšak aby to nebolo najľahšie, pre uloženie je nutné nehorázne dlhé stlačenie a držanie tlačidla „E“. Asi si teda viete predstaviť, aké frustrujúce je vykonávať tento úkon pod nátlakom utekajúceho animatronika. Tablet je zväčša sprevádzaný aj nabíjacou stanicou v tvare Freddyho hlavy, kde si Gregory dobije baterku, ktorú neustále nosí so sebou.
Pýtate sa, načo je vám baterka? Okrem tmavých sekcií podzemia sa totižto budete pohybovať aj po tmavších sekciách počas súbojov s animatronikmi. Gregory totiž nie je len drzý chlapec, ale aj po oleji lačný vrah animatronikov. Každý súboj je unikátny a predstavuje vždy iný typ výzvy. Niektoré vyžadujú aktívne skrývanie, utekanie a vykonávanie akejsi činnosti popritom, ako na vás animatronik striehne. Iné zase vyžadujú nazbieranie istých predmetov, za čo sa vám odomkne vkusná animácia, po ktorej nasleduje súboj. Nakoľko príbehu či akýchkoľvek filmových scén je v hre mizerne málo, tieto drobné animácie pre každého animatronika sa stanú fajn ozvláštnením.
Gregory túži po brutálnom vraždení robotov najmä preto, že každý z hlavnej trojice má v sebe jedno unikátne vylepšenie. To im po odstavení môžete brutálne vytrhnúť z tela a vylepšiť si tak svojho maznáčika Freddyho. Jednou z vašich hlavných úloh počas misie za prežitím sa teda stane zisťovanie slabostí každého z animatronikov a hľadanie spôsobov ich odstavenia z prevádzky. Roxy disponuje párom vylepšených očí, ktoré dokážu cez steny vidieť skryté priechody či predmety, Monty má zase upravené pazúry, ktorými vie prejsť cez označené bránky v Pizzaplexe a odomknúť tak skratku či skrytú časť Pizzaplexu. No a zostáva Chica, ktorej hlasový modul vie po inštalácii do Freddyho vytvoriť škrekot, ktorý omráči ostatných animatronikov, alebo tiež otvorí špecifické dvere.
V sekcii Pizzaplexu Parts and Service, nachádzajúcej sa rovno pod hlavným pódiom, si potom Freddyho rozoberiete a nainštalujete mu nové časti tela v rámci akejsi minihry. Každé vylepšenie budete musieť pripájať k telu práve opakovaním pokynov AI, ktorá na operáciu dohliada. Minihra potom funguje ako opakované stláčanie tlačidiel a pripájanie káblov v poradí, v ktorom zasvietili. Pozor však na chyby, nakoľko bezpečnostné protokoly sú vypnuté...
Gregory sa však výbavy dočká tiež. Jeho schopnosti skákať, šprintovať a používať baterku bude dopĺňať aj takzvaný Fazerblaster a Faz-kamera. Tie získate buď v Montyho Golfe, kde nájdete kameru, alebo vo Fazer Blaste, kde vyhráte Fazerblaster. Obe „zbrane“ potom slúžia na dočasné vyradenie buď animatronikov, alebo všadeprítomných S.T.A.F.F. robotov. Faz-kamera dokáže na jedno stlačenie jedenkrát bleskom omráčiť robotické osadenstvo Pizzaplexu, ale taktiež odhaliť isté skryté dvere a iné tajomstvá po ich osvietení. Fazerblaster imituje klasické sci-fi laserové pištole a môžete ním rovnako dočasne vyradiť elektrické obvody robotov. Na rozdiel od Faz-kamery má zásobník šesť nábojov, no pri S.T.A.F.F. robotoch je nutné trafiť im presne do hlavy. Obe sa musia po použití dobiť, a to jedine prehnane dlhým čakaním. S týmito nástrojmi sa stane nielen putovanie po Pizzaplexe, ale aj každý súboj s bossom o čosi jednoduchší.
Zo začiatku je vám prezentovaná ilúzia voľby eliminácie prvého animatronika, ktorá je však limitovaná na Montyho a Chicu. Zároveň druhým animatronikom v poradí musí byť vždy Roxy. Preto sa vaša voľba stáva v skutočnosti veľmi obmedzenou. Avšak po dvoch vraždách, upgradoch pre Freddyho a nejakom tom pátraní je vám o šiestej hodine prezentovaná možnosť voľby. Ste so svojím progresom spokojní a pozriete sa na najhorší možný koniec, alebo naďalej zostanete a budete skúmať tajomstvá záhadnej Vanny a zvyšku Pizzaplexu.
Ak sa teraz pýtate, ktože to tá tajomstvami zahalená Vanny vlastne je, tiež by som rád poznal odpoveď na túto otázku. Osoba poskakujúca po priestoroch Pizzaplexu sa v 10-hodinovom príbehu ukáže dokopy trikrát, a preto zostanete z jej náhodných výstupov len viac zmätení. Kedykoľvek ju spozorujete, vaše videne sa zmení na pokazenú kazetovú pásku a jej nepríjemné a nevinné zamávanie vám spôsobí zimomriavky na chrbte. Pre lepšiu certifikáciu bol napríklad Vanny odstránený z rúk jej ikonický kuchynský nôž, čo opäť fanúšikov zamrzí. Ranným putovaním po Pizzaplexe, žiaľ, citeľne múdrejší od klávesnice neodídete. Iba sa pripravíte o možnosť ukladania a vašou poslednou uloženou pozíciou sa po každej smrti stane východ z Pizzaplexu s voľbou o odchode.
Security Breach má však v rukáve zopár trikov, ako napríklad podporu ray tracingu, vďaka ktorému sa žiarivý neón odráža na vyleštených podlahách, ale aj množstvo kreatívnych a vizuálne pútavých misií. Je však asi kontraproduktívne opisovať každú jednu, a preto by som iba rád zmienil zopár, ktoré sú level dizajnom a vizuálom natoľko pútavé, že ich nemožno opomenúť.
Daycare centrum je po zhasnutí svetiel jednou z najstrašidelnejších a najkreatívnejších častí celého Security Breach a stretnete sa s ňou takmer na začiatku hry. Opatrovateľ, ktorý sa počas dňa, resp. pri zapnutých svetlách, prezentuje ako animatronik Sun (Slnko) a pri zhasnutých ako Moon (Mesiac), sa ľahko stane vaším novým obľúbencom. Sun je hystericky hyperaktívna postava, ktorá sa chce neustále baviť s deťmi a jedinou podmienkou je aby zostali svetlá „zapnuté...zapnuté...ZAPNUTÉ”. Dokrútený a šialený Mesiac trestá neposlušné deti a okrem Daycare centra sa s Moonom stretnete aj na konci každej hodiny hocikde v Pizzaplexe. Vtedy sa aj s Freddym schováte do nabíjacej stanice a prečkáte, kým sa hrozivý animatronik neodplazí. Táto kombinácia fantastických, ladne poskakujúcich postáv, vyvolá tak vo vás nielen záchvaty smiechu, ale aj mrazivý strach v kostiach.
Za zmienku stojí určite aj DJ Music Man, ktorý ako prerastený pavúk lozí po stenách Fazcade sekcie a ešte počas toho hrá aj vlastný mix. Keď na vás vybafne z temného tunelu, všetko vám veru jedno nebude. Rovnako kreatívna je však aj jeho miniverzia, ktorá vás bude naháňať počas každej plaziacej sa sekvencie vo ventilácii. No a keď spomínam unikátne zážitky, určite nesmiem zabudnúť na laser tag arénu, bludisko či minigolf. Aktivít je jednoducho príliš veľa na to, aby sa zmestili do jednej recenzie.
Na zoznam pozitív však určite patrí aj audio stránka celej hry. Či už sa jedná o hudbu, atmosférické ozvučenie alebo zvuky jednotlivých činností, Security Breach v duchu celej série naďalej exceluje. Priestorové audio je niečo, na čo sa budete pri každom pohybe po Pizzaplexe spoliehať. Hudobné kúsky, či už tie originálne od Leona Riskina, alebo tie čo odkazujú na predchádzajúce hry, okamžite zamierili do môjho playlistu. Rovnako fanúšikov určite potešil návrat hercov, ako Andy Field (hlas Head Unit AI sprievodcu) či Kellen Goff (Freddy, Sun, Moon).
Všetko čo ste si prečítali vyššie, je iba ideálny scenár, v ktorom viete presne čo robiť a hra funguje presne tak, ako by ste očakávali. Security Breach sa totižto neunúva so zobrazením markerov na mape či presným popisom úlohy vo vašich Faz-hodinkách. Ak totižto neovládate plynule angličtinu, alebo nemáte česko-slovenskú edíciu hry, budete stratení. Napriek tomu, že úloha je dosť často absolútne primitívna, ignorancia dialógov alebo nečítanie indícií z náhodne nájdených tašiek vyústi vo vaše absolútne zmätenie z rozloženia Pizzaplexu, či usporiadania úloh vo Faz-hodinkách.
Ďalšou polovicou úspechu je potom spolupráca samotnej hry, čo sa skutočne stane iba veľmi ojedinele. Technický stav hry je totižto katastrofálny, a preto je vôbec prekvapujúce, ako v takomto stave mohla byť vôbec vydaná. Glitche a hru rozbíjajúce bugy sú na dennom poriadku. Textúry miestností, či dokonca aj celého átria, sa nenačítajú a vy sa tak prepadnete do nekonečnej prázdnoty. Ak sa náhodou rozhodnete pre zmenu jasu či gamy, tak v prestrihových scénach sa hra zmení na pôvodné nastavenie. Freddy sa kazí neustále, takže sa buď doňho nedostanete, nebudete ho môcť dať na nabíjačku, alebo sa rozhodne, že točiť sa na mieste nadzvukovou rýchlosťou je zábava. Ak sa rozhodnete zavolať ho na svoju pozíciu, jeho teleportácia je takmer istotou, aj keď stojí rovno pred vami. Podobné magické kúsky však vykonávajú aj ostatní animatronici, čo je už trochu nepríjemnejšia situácia. Stáva sa to najmä pri spozorovaní S.T.A.F.F. robotmi a v stiesnených priestoroch.
Freddy často v dialógu spomenie, že vám niečo vyznačí na mape, no na tej sa nikdy nič neobjaví. Okrem toho mapa je drobná, neobsahuje žiadne popisy a nedá sa ani len priblížiť. Preto sa dosť často budete spoliehať na o dosť prehľadnejšie kamery, ktorých kamerový filter sa však môže po dlhšom pozeraní stať iritujúcim. Podobne iritujúcim je napríklad aj fakt, že po nájdení akejkoľvek správy vám v ľavom dolnom rohu vyhodí notifikáciu na jej zobrazenie, no po stlačení tlačidla sa vždy dostanete iba k zoznamu správ a nie ku konkrétnej. Správy ani všetky úlohy sa nijako inteligentne nezobrazujú ani nezoraďujú. A tak sa krátke nahliadnutie do hodiniek zmení na niekoľkominútové hľadanie úlohy, ktorá je nesplnená. Na konci dňa vám to hľadanie aj tak veľmi nepomôže, nakoľko popisy úloh sú rovnako strohé ako celé rozprávanie príbehu.
Nech sa teda snažíte pozerať na hru akokoľvek, nevyhnete sa nikdy pocitu, že je nedokončenou verziou niečoho väčšieho. Napriek tomu si však vypýta nehoráznych 80 GB miesta na vašom disku... Veľa obsahu bolo z hry odstráneného tesne pred vydaním a dá sa tak predpokladať, že aj hrateľnosť bola v istých štádiách absolútne odlišná. Vývojári očividne neodhadli rozsah hry, ktorú sa pokúšali vytvoriť, z čoho vyplývali nielen nekonečné odklady, ale aj finálny stav. Veľa oblastí, ktoré v hre uvidíte, bude neprístupných, v procese rekonštrukcie, alebo budú mať omnoho väčší level zabezpečenia oproti tomu maximálnemu. Rovnako smutné je tiež, že iba jeden zo šiestich koncov je odprezentovaný formou animovanej prestrihovej scény a ostatné sú prezentované formou komiksu. Tie však do zvyšku hry absolútne nezapadajú a máte tak z nich pocit menejcennosti. Čo je na konci dňa škoda, lebo potenciálu a dobrých nápadov tu nie je málo.
Napriek všetkým technickým problémom, ktoré vás zaiste vytrhnú z pohlcujúceho Pizzaplexu, hra ma nikdy neprestala baviť. Má totižto v sebe isté čaro, ktoré vás udrží priklincovaných k obrazovke a nabáda vás nájsť ešte jedno tajomstvo zakaždým, keď sa pokúsite o jej ukončenie. Nehorázne množstvo bugov, grafických či svetelných glitchov, načítavanie nielen textúr, ale aj celých komplexov, vám často vyčaruje skôr úsmev na tvári. Pretože napriek problémom hra miestami dýcha atmosférou ťažkého hororu, ponúka mysteriózne pátranie po stopách príbehu, unikátne a vtipné postavy, vizuálne pútavé prostredia a predovšetkým návykovú hrateľnosť s dokonalým zvukovým dizajnom. Hra nie je a ani sa netvári ako AAA titul, no občas nastanú momenty, kedy do týchto výšin zasiahne.
Po mojom 20-hodinovom skúmaní technicky katastrofálneho Mega Pizzaplexu som veru príbehovo múdrejší z tohto mysteriózne hororového a návykového zážitku neodišiel. Steel Wool Studios si rozhodne ukrojili väčší kus, ako predpokladali. Napriek všetkým nedostatkom sa Five Nights At Freddy’s: Security Breach stalo mojím obľúbeným dielom, z ktorého neónovo žiari veľká láska k sérii. Dúfam, že sa autori z chýb poučia, nedostatky Security Breach aktualizáciami opravia a do budúcna nám prinesú aj ďalšie epické pokračovanie z animatronického vesmíru.
PS: Freddyho veta „You are my Superstar.“ je FNAF verziou tej Iron Manovej „I love you 3000.“ a je to jedna z najlepších vecí, ktorá z tejto série kedy vzišla.
RECENZIE HRÁČOV |
PC
PS4 Xbox One PS5 Vývoj: Steel Wool Studios Štýl: Akčná Adventúra / Survival
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|