VÝBER - INTERVIEW

Axel Torvenius odhaľuje tajomstvá Indiana Jones and The Great Circle
4
AXEL TORVENIUS ODHAĽUJE TAJOMSTVÁ INDIANA JONES AND THE GREAT CIRCLE
Pripravte si fedoru a bič
[ČLÁNOK pre PC,Xbox Series X|S,PS5,Interview]
Od seriálu ku hre: Jon Rush o príleve nových hráčov do Fallout 76
5
OD SERIÁLU KU HRE: JON RUSH O PRÍLEVE NOVÝCH HRÁČOV DO FALLOUT 76
Fallout 76 chce osloviť nováčikov aj veteránov.
[ČLÁNOK pre Interview]
Ako NHL 25 vyvažuje nové funkcie so základnou hrateľnosťou
13
AKO NHL 25 VYVAŽUJE NOVÉ FUNKCIE SO ZÁKLADNOU HRATEĽNOSŤOU
Dostane sa niekedy na obálku Juraj Slafkovský?
[ČLÁNOK pre Interview,Xbox Series X|S,PS5]
NOVINKY
PRÍSPEVKY
Axel Torvenius odhaľuje tajomstvá Indiana Jones and The Great Circle
4

INTERVIEW: Axel Torvenius odhaľuje tajomstvá Indiana Jones and The Great Circle

pridané 1.11.2024 pod hry

Od príbehového dizajnu až po starostlivé vypracovanie hádaniek a dynamiky postáv - to všetko nám v rozhovore predstavil kreatívny riaditeľ MachineGames.

Od seriálu ku hre: Jon Rush o príleve nových hráčov do Fallout 76
4

INTERVIEW: Od seriálu ku hre: Jon Rush o príleve nových hráčov do Fallout 76

pridané 31.10.2024 pod hry

V tomto exkluzívnom rozhovore Rush hovorí aj o dôležitosti spätnej väzby od komunity, vplyve seriálu a vzrušujúcich nových funkciách, ktoré sú v hre na obzore.

Ako NHL 25 vyvažuje nové funkcie so základnou hrateľnosťou
13

INTERVIEW: Ako NHL 25 vyvažuje nové funkcie so základnou hrateľnosťou

pridané 23.10.2024 pod hry

Ako vyzerá vývoj každoročnej športovej série, aké výzvy prináša a ako vývojári berú spätnú väzbu od hráčov? Aj o tom nám porozprával Mike Inglehart z EA Sports.

Tvorcovia Beat Sabera o odchode z Beat Games a plánoch do budúcna
2

INTERVIEW: Tvorcovia Beat Sabera o odchode z Beat Games a plánoch do budúcna

pridané 17.10.2024 pod hry

Ján Ilavský a Vladimír Hrinčár nám na Game Access porozprávali o tom, čo majú za sebou aj pred sebou a ako to bude ďalej s ich VR hitom.

Starship Troopers: Extermination je splneným snom Caspera van Diena
13

INTERVIEW: Starship Troopers: Extermination je splneným snom Caspera van Diena

pridané 27.9.2024 pod hry

Prečo Starship Troopers rezonuje aj po toľkých rokoch od vydania? Podarí sa hre preniesť čaro filmu na naše monitory a obrazovky? O tom nám porozprával samotný generál Johnny Rico!

Ako invázia na Ukrajinu ovplyvnila vývoj a príbeh S.T.A.L.K.E.R. 2
21

INTERVIEW: Ako invázia na Ukrajinu ovplyvnila vývoj a príbeh S.T.A.L.K.E.R. 2

pridané 20.9.2024 pod hry

Herný vývoj je sám osebe náročný. Ako to ale vyzerá, keď počas neho neďaleko vás dopadajú rakety? A ako sa to prenesie do samotného očakávaného pokračovania kultovej série?

Gamescom 2024: S šéfom Stormgate nielen o budúcnosti hry, ale aj RTS žánru ako takého
10

Gamescom 2024: S šéfom Stormgate nielen o budúcnosti hry, ale aj RTS žánru ako takého

pridané 11.9.2024 pod hry

Na Gamescome som mal možnosť si zahrať stratégiu Stormgate rovno s šéfom a produkčným riaditeľom štúdia Frost Giant. Túto príležitosť som využil na príjemný pokec o hre aj RTS žánri ako takom.

Starfield: Shattered Space sľubuje temnejší tón a nové výzvy
8

INTERVIEW: Starfield: Shattered Space sľubuje temnejší tón a nové výzvy

pridané 10.9.2024 pod hry

Producent úspešných RPG od Bethesdy nám porozprával viac o tom, čo môžeme očakávať v takmer hororovej expanzii Shattered Space, ktorá do Starfieldu príde už čoskoro.

Marek Rosa o hre AI People založenej na umelej inteligencii
11

INTERVIEW: Marek Rosa o hre AI People založenej na umelej inteligencii

pridané 4.9.2024 pod hry

Má to byť hra, kde hráč nemá pocit, že stretáva naskriptované NPC, ale živé bytosti, ktoré naozaj cítia, vnímajú a učia sa.

Remasterovaná krása Broken Sword 1 a príchod Broken Sword 6
3

INTERVIEW: Remasterovaná krása Broken Sword 1 a príchod Broken Sword 6

pridané 29.8.2024 pod hry

Legendárny britský dizajnér Charles Cecil sa s nami porozprával o tom, ako vznikajú nápady kultovej série Broken Sword -čo nám prinesie v novej časti a ako vzniká remake jednotky.

Producent Martin Klíma o Kingdom Come: Deliverance 2
30

INTERVIEW: Producent Martin Klíma o Kingdom Come: Deliverance 2

pridané 9.8.2024 pod hry

Od Original War, cez sériu UFO, Armu, až po Kingdom Come Deliverance a jeho blížiace sa pokračovanie. Taká je epická videoherná cesta producenta z Warhorse tudios.

Ako sa CD Projekt RED odrazil od dna po vydaní Cyberpunk 2077
36

INTERVIEW: Ako sa CD Projekt RED odrazil od dna po vydaní Cyberpunk 2077

pridané 26.7.2024 pod hry

CD Projekt RED zažil s Cyberpunk 2077 niekoľko naozaj turbulentných rokov. Pawel Sasko, ktorý už pracuje na pokračovaní, nám povedal viac o situácii od vydania až po opravu hry.

Baldur’s Gate 3: Tvorba jednej z najoceňovanejších hier
13

INTERVIEW: Baldur’s Gate 3: Tvorba jednej z najoceňovanejších hier

pridané 12.7.2024 pod hry

Skúsený scenárista Adam Smith nám porozprával o svojej práci na Baldur's Gate 3 - o oceneniach, postavách, príbehoch a aj o svojej vízii budúcnosti nielen RPG žánru.

Gray Zone Warfare má byť hra s posolstvom, ale čaká ju ešte dlhý vývoj
14

INTERVIEW: Gray Zone Warfare má byť hra s posolstvom, ale čaká ju ešte dlhý vývoj

pridané 4.7.2024 pod hry

Skúsený český vývojár Marek Rabas nám povedal viac o pozadí vývoja Gray Zone Warfare, ale aj o plánoch s hrou do budúcnosti či situácii s Tarkovom, ktorá spoločnosti pomohla.

Režisér FFXIV Naoki Yoshida sleduje a rád prekvapuje hráčov
9

INTERVIEW: Režisér FFXIV Naoki Yoshida sleduje a rád prekvapuje hráčov

pridané 19.6.2024 pod hry

Jeden z najlepších herných režisérov súčasnosti nám porozprával o hre, jej budúcnosti a prídavku Dawntrail.

Petri Alanko: Tvorba hudobného sveta Remedy hier
0

INTERVIEW: Petri Alanko: Tvorba hudobného sveta Remedy hier

pridané 10.6.2024 pod hry

Petri Alanko je skúsený fínsky skladateľ, ktorý spolupracuje s Remedy už od čias Alan Wake. Porozprával nám viac o svojej práci a aj o nadchádzajúcich projektoch.

Josh Sawyer: Od Icewind Dale, cez Fallout: New Vegas, až po Pentiment
2

INTERVIEW: Josh Sawyer: Od Icewind Dale, cez Fallout: New Vegas, až po Pentiment

pridané 29.5.2024 pod hry

Icewind Dale, Neverwinter Nights 2, Alpha Protocol, Fallout: New Vegas, Pillars of Eternity a najnovšie Pentiment. To sú hry, ktoré RPG fanúšikovia dobre poznajú. Ako vznikli?

Ako sa Švejk namiesto do Budejovíc dostal do World of Warships
2

INTERVIEW: Ako sa Švejk namiesto do Budejovíc dostal do World of Warships

pridané 24.5.2024 pod hry

Do vôd World of Warships vplával dobe známy knižný a filmový hrdina, ktorý so svojským humorom prináša niečo, čo hra doteraz nemala - vôbec prvého českého kapitána.

Prečo je dôležité vedieť, kedy je s hrou koniec
5

INTERVIEW: Prečo je dôležité vedieť, kedy je s hrou koniec

pridané 4.4.2024 pod hry

V živote herného vývojára je dôležité vedieť nielen to, ako hru robiť a ako ju vydať, ale aj kedy je lepšie ju zrušiť. Aj nedokončené projekty totiž môžu prinášať pozitíva.

Rhianna Pratchett o vytváraní ikonických hrdiniek a výzvach pri písaní hier
26

INTERVIEW: Rhianna Pratchett o vytváraní ikonických hrdiniek a výzvach pri písaní hier

pridané 1.3.2024 pod hry

Rhianna počas kariéry priniesla mnoho skvele napísaných postáv, ako Nariko z Heavenly Sword, Faith z Mirror’s Edge a priniesla aj nový pohľad na Laru Croft v reboote Tomb Raidera.

Remake Brothers: A Tale of Two Sons si ctí originál, ale prináša aj novinky
2

INTERVIEW: Remake Brothers: A Tale of Two Sons si ctí originál, ale prináša aj novinky

pridané 22.2.2024 pod hry

Viac o vzniku tohto ambiciózneho projektu, prekážkam, ktoré sa na tejto ceste vyskytli, a inovatívnom prístupe, ktorý autori využili na oživenie nadčasovej klasiky.

Martin O'Donnell o vytváraní dokonalej hernej atmosféry prostredníctvom hudby
2

INTERVIEW: Martin O'Donnell o vytváraní dokonalej hernej atmosféry prostredníctvom hudby

pridané 8.2.2024 pod hry

Hudba v má zvýrazniť to, o čo sa hra snaží - dojať, pobaviť alebo aj vydesiť. Viac o vytváraní dokonalej hernej atmosféry nám prezradil skladateľ Martin O'Donnell známy z Halo.

Spoluzakladateľ LucasArts David Fox o štyroch desaťročiach v hernom priemysle
5

INTERVIEW: Spoluzakladateľ LucasArts David Fox o štyroch desaťročiach v hernom priemysle

pridané 6.2.2024 pod hry

David Fox patril medzi spoluzakladateľov LucasArts a vytvoril legeny ako Maniac Mansion či Zak McKracken, ale pracoval aj na Indiana Jones a Monkey Islande. Čo všetko zažil?

Sam Barlow: Od AAA franšíz k inovatívnym FMV hrám
5

INTERVIEW: Sam Barlow: Od AAA franšíz k inovatívnym FMV hrám

pridané 17.1.2024 pod hry

Sam Barlow je dnes známy hrami, ako Her Story, Immortality či Telling Lies, ale v minulosti pracoval aj na veľkých značkách. V rozhovore nám prezradil viac o svojej kariére.

Aké rozhovory sme tento rok priniesli?
2

Aké rozhovory sme tento rok priniesli?

pridané 26.12.2023 pod hry

Tento rok bol bohatý na veľké témy aj hry, čo sme pokryli nielen v novinkách, ale aj v rozhovoroch.

Od hororu ku kyberpunku: GTFO pomaly končí, Den of Wolves zase začína
0

INTERVIEW: Od hororu ku kyberpunku: GTFO pomaly končí, Den of Wolves zase začína

pridané 8.12.2023 pod hry

Štúdio 10 Chambers založili veteráni, ktorí priniesli prvé dve časti Payday. Hrou GTFO pokračovali v kooperácii, ale ich ďalšia hra bude zase o lúpežiach, teraz ale úplne iných.

Tekken 8 prináša revolučnú grafiku a dynamický Heat systém
17

INTERVIEW: Tekken 8 prináša revolučnú grafiku a dynamický Heat systém

pridané 14.11.2023 pod hry

Tekken 8 prinesie ďalšiu kapitolu jednej z najlepších bojovkých sérií a my sme mali možnosť od jej producentov zistiť viac o tom, čo nás budúci rok čaká.

Zákulisie vzniku fantasy RTS Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin
0

INTERVIEW: Zákulisie vzniku fantasy RTS Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin

pridané 23.10.2023 pod hry

Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin adaptuje známu stolovku do high fantasy RTS podoby. S hlavným dizajnérom hry sme sa porozprávali o nástrahách takejto adaptácie.

Gareth Coker hovorí o umení vytvárať očarujúce soundtracky
0

INTERVIEW: Gareth Coker hovorí o umení vytvárať očarujúce soundtracky

pridané 18.10.2023 pod hry

Talentovaný britský skladateľ nás svojou hudbou dokáže dojať v sérii Ori a tiež vtiahnuť do akcie v Halo Infinity. V čom tkvie jeho kúzlo?

GOG oslavuje 15 rokov: Ako prebiehala cesta od klasík k AAA hrám bez DRM
4

INTERVIEW: GOG oslavuje 15 rokov: Ako prebiehala cesta od klasík k AAA hrám bez DRM

pridané 22.9.2023 pod hry

Pri príležitosti 15. výročia od založenia GOG nám Gabriela Siemienkowicz prezradila, aké prekvapenia si pre nás prichystali a aká je ich misia v hernej komunite.

 
VIAC
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Forza horizon 5 (8)
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,jestli tato hra bu...
|Predam zaklad pc (cpu, mb, ram... (0)
po upgrade ponukam na predaj zaklad pc: intel i5 ...
|Black ops 6 (2)
Ako sa zbavím farebného rozlíšenia postáv v kampan...
|Nový pc - intel ultra 7 (28)
Dobry den, cely život som na počitačoch s Intel. V...
|Účet na steam (4)
Potrebujem poradiť, súrne! Predala som hru, ktorú...
|Svet, ukrajina, vojny ... (28187)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk