TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES: SHREDDER’S REVENGE BUDE NÁVRAT KU KLASIKE |
TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES: SHREDDER’S REVENGE BUDE NÁVRAT KU KLASIKE |
V súčasnej dobe si retro tituly a klasické značky užívajú viac lásky ako kedykoľvek predtým a to nielen od hráčov, ale aj od vývojárov. Tí sami kedysi vyrastali na hrách, ktoré sú dnes milovanými klasikami, a keď sa stali profesionálmi, hľadajú si cesty, ako pokračovať v odkaze týchto klasík. Dotemu a Tribute Games sa tak teraz spojili s Nickelodeonom a pracujú na hre Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge, ktorá nadväzuje na pôvodný animovaný seriál a Konami klasiky z éry 8 a 16-bitov. My sme si už vyskúšali demo hry a teraz vám prinášame rozhovor s autormi. Naratívny dizajnér Yannick Belzil nám prezradil, čo od hry môžeme očakávať.
Založili ste hrateľnosť Shredder’s Revenge na Turtles in Time a ďalších klasických TMNT hrách?
Jednoznačné áno! Turtles In Time, automatovej hre a aj Manhattan project. Konami beat-em-up formulka je základom, na ktorom sme hru postavili. Sú to klasiky, ale aj skvelý základ, na ktorý možno pridať moderné mechaniky a vylepšenia.
Čo môžeme od hry očakávať z pohľadu príbehu?
Náš príbeh nasleduje rytmus pôvodných klasík od Konami: dych vyrážajúca honba naprieč New Yorkom a ešte ďalej, keď Korytnačky a ich priatelia musia zastaviť Shredderových zmutovaných poskokov, aby prekazili ich najnovší plán na ovládnutie sveta!
Nasleduje tak hra kontinuitu pôvodného animovaného seriálu z roku 1987 alebo je zasadená do vlastnej?
Hra existuje v idealizovanej kontinuite seriálu z roku 1987. Mimo prvej sezóny nie je seriál príliš „serializovaný", takže náš prístup bol tiež trochu voľný.
Ale chceli sme byť verní vzhľadu, tónu a dojmu zo seriálu.
Bolo náročné získať opäť pôvodných dabingových hercov, aby pre korytnačky nahrali nový dabing? Ako sa vlastne cítili pri návrate po toľkých rokoch?
Pôvodní herci boli nadšení, že sa dostali späť do svojich úloh. Mal som možnosť sedieť (prostredníctvom Zoomu) pri nahrávaní a je jasné, že tieto postavy pre nich stále veľa znamenajú. Bolo naozaj špeciálne vidieť ich vystupovať!
Je zrejmé, že hlavným záporákom je tu Shredder. Bebopa a Rocksteadyho sme si už všimli. Uvidíme aj ďalšie známe postavy? Napríklad Rat Kinga, Leatherheada, Baxtera Stockmana atď.
To by som radšej nechal pre hráčov ako prekvapenie, ale myslím si, že ľudia budú spokojní so záporákmi, ktorých máme, a s novými, ktorých prinášame!
Aká dlhá bude vlastne hra? Ponúknete okrem hlavnej kampane aj nejaké ďalšie režimy?
Bez toho, aby so toho prezradil príliš veľa, je to pravdepodobne doteraz najdlhšia beat’em up inkarnácia Korytnačiek.
Máme príbehový režim a arkádový režim, ale mám pocit, že multiplayerový aspekt hry prináša veľa znovuhrateľnosti.
Pod Dotemu sa Streets of Rage 4 rozrástla aj po vydaní o nový obsah zadarmo a tiež platené DLC. Máte v prípade tejto hry podobné plány?
Ja som z Tribute a my sme nepracovali na úžasnom Streets of Rage 4.
Avšak momentálne nemáme žiadne plány na DLC. Radi by sme však urobili viac! Existuje veľa postáv, ktoré by sme radi vložili do hry.
O soundtrack sa postará skvelý Tee Lopes (Sonic Mania, Streets of Rage 4: Mr X Nightmare...). Čo od neho môžeme očakávať?
Je veľmi dobrý! Tee Lopes používa zvuky a motívy, ktoré budú skúseným hráčom TMNT známe, no vytvára s nimi úžasné nové skladby. Sú úplne nové, ale nejakým spôsobom pôsobia ako klasika, na ktorú si dobre spomínate.
Aké sú vaše plány do budúcnosti? Uvažujete už o pokračovaní? Existuje nejaká iná IP, na ktorej by ste chceli pracovať?
Myslím, že by sme radi pokračovali v spolupráci na Korytnačkách. Je to taký splnený sen! To všetko závisí od prijatia hry a samozrejme od Nickelodeonu.
Pokiaľ ide o iné IP, TMNT je prvýkrát, čo Tribute Games pracuje na už zavedenej značke. Chceme pokračovať vo vývoji vlastných vecí, ale veci ako Mega Man alebo X-Men... bolo by ťažké povedať nie!
Ďakujem za rozhovor.