Kedy sa vám do rúk dostane mech Skell v JRPG Xenoblade Chronicles X? |
Obrovský otvorený svet, zaujímavé charaktery, prepracované súboje a akcia v mechoch sú hlavné poznávacie znaky Xenoblade Chronicles X.
Obrovský otvorený svet, zaujímavé charaktery, prepracované súboje a akcia v mechoch sú hlavné poznávacie znaky pripravovaného JRPG Xenoblade Chronicles X pre Nintendo Wii U. Všetky tieto veci nás už nejakú dobu na hru lákajú v traileroch, no už počas Vianoc si ich budeme môcť vyskúšať na vlastnej koži. Ako dlho ale bude trvať, kým sa nám v hre do rúk dostane obrovský mech Skell?
To v rozhovore pre IGN priblížil Tetsuya Takahashi. A jeho odpoveď bola jednoduchá: zhruba 30 hodín. Dôvod, prečo sa rozhodli pre takýto krok, spočíva vo veľkosti herného sveta. Ten je obrovský, no Skell výrazne mení spôsob cestovania po kontinente. Autori chcú, aby ste zo začiatku museli objavovať svet a aj možnosti, ako sa niekam dostať. Predtým, než sa k mechovi dostanete, by ste tak mali spoznať svet. ďalej nechceli, aby mali ľudia hneď od začiatku možnosť jednoducho prejsť na ktorékoľvek miesto sveta.
Najskôr musíte mať peší dojem z jednotlivých lokalít a z diaľky medzi nimi. Keď nasadnete do mecha, zmení sa aj dojem z hry samotnej. Kroky, ktoré vás však k tomu dovedú, by vám mali zjednodušiť tento proces. A či sa Takahashi bojí toho, ako hráči zareagujú na takúto dĺžku? Nie a prirovnáva to k MMO, kde hráči dobre vedia, že 30 hodín vzhľadom na celkovú hernú dobu nie je veľkým číslom. V rámci tradičných JRPG sa to síce môže zdať trochu veľa, no od začiatku hru dizajnovali s takým množstvom obsahu, že vám tie hodiny budú ubiehať veľmi rýchlo.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 293
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
WiiU
Vývoj: Nintendo / Monolith soft Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|