Kedy sa vám do rúk dostane mech Skell v JRPG Xenoblade Chronicles X? |
Obrovský otvorený svet, zaujímavé charaktery, prepracované súboje a akcia v mechoch sú hlavné poznávacie znaky Xenoblade Chronicles X.
Obrovský otvorený svet, zaujímavé charaktery, prepracované súboje a akcia v mechoch sú hlavné poznávacie znaky pripravovaného JRPG Xenoblade Chronicles X pre Nintendo Wii U. Všetky tieto veci nás už nejakú dobu na hru lákajú v traileroch, no už počas Vianoc si ich budeme môcť vyskúšať na vlastnej koži. Ako dlho ale bude trvať, kým sa nám v hre do rúk dostane obrovský mech Skell?
To v rozhovore pre IGN priblížil Tetsuya Takahashi. A jeho odpoveď bola jednoduchá: zhruba 30 hodín. Dôvod, prečo sa rozhodli pre takýto krok, spočíva vo veľkosti herného sveta. Ten je obrovský, no Skell výrazne mení spôsob cestovania po kontinente. Autori chcú, aby ste zo začiatku museli objavovať svet a aj možnosti, ako sa niekam dostať. Predtým, než sa k mechovi dostanete, by ste tak mali spoznať svet. ďalej nechceli, aby mali ľudia hneď od začiatku možnosť jednoducho prejsť na ktorékoľvek miesto sveta.
Najskôr musíte mať peší dojem z jednotlivých lokalít a z diaľky medzi nimi. Keď nasadnete do mecha, zmení sa aj dojem z hry samotnej. Kroky, ktoré vás však k tomu dovedú, by vám mali zjednodušiť tento proces. A či sa Takahashi bojí toho, ako hráči zareagujú na takúto dĺžku? Nie a prirovnáva to k MMO, kde hráči dobre vedia, že 30 hodín vzhľadom na celkovú hernú dobu nie je veľkým číslom. V rámci tradičných JRPG sa to síce môže zdať trochu veľa, no od začiatku hru dizajnovali s takým množstvom obsahu, že vám tie hodiny budú ubiehať veľmi rýchlo.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 45
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 28
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
WiiU
Vývoj: Nintendo / Monolith soft Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|