Halo 5: Guardians bližšie predstavuje Warzone, nový režim pre 24 hráčov |
Do Warzone si hráči prinesú vlastné zbrane a vozidlá, aby sa stretli v boji tím versus tím versus umelá inteligencia.
Na E3 bola možnosť vidieť kooperáciu štyroch hráčov v kampani Halo 5: Guardians, ale 343 Industries má v zálohe ďalší, úplne nový herný režim pre viacerých hráčov. A sleduje ním jediný cieľ - skombinovať všetko, čo majú hráči na Halo najradšej, do jedného veľkého divokého celku.
Vo Warzone budú súperiť 12 členné tímy červených a modrých na obrovskej mape, omnoho väčšej než obyčajné mapy, čím sa vytvorí dostatok priestoru na skombinovanie PvP a PvE. Cieľom každého tímu je zabrať 3 kľúčové základne a zničiť odkryté (energetické) jadro súperovho tímu, alebo kolektívne nazbierať 1000 bodov. Situáciu na bojisku však okorenia jednotky ovládané umelou inteligenciou.
Tím môže začať odstraňovaním slabších jednotiek Prometeanov alebo Covenantov. Po chvíli by sa možno mohol sústrediť na ničenie nepriateľského tímu, lenže to sa už na bojisku objavia mini-bosovia, akým je napríklad Sangheili General. Možností a taktík teda bude viac než dosť a každý jednotlivec alebo skupina v rámci tímu by si vo Warzone mali nájsť to svoje obľúbené a neskôr sa môže celý tím zjednotiť vo finálnom tlaku na súpera.
Hráči budú počas zápasov zbierať body energie, ktoré môžu priamo na bojisku utratiť v REQ Stations výmenou za lepšie zbrane a vozidlá. Za zabitie či asistenciu pri zabití dostane hráč viac energy bodov než za obyčajného Covenanta a z novou zbraňou bude body získavať ešte rýchlejšie a tempo hry by malo gradovať. V hrateľnom deme je aj záchranná sieť v podobe pomalého dobíjania energy baru iba plynutím času, čo asi v hre môže a nemusí zostať v závislosti na finálnom vyvažovaní hrateľnosti.
REQ systém je však ešte o čosi komplexnejší, hráči po boji dostávajú REQ body, za ktoré sa dajú nakúpiť REQ balíčky. Tie sú poskladané z kolekcií rôznych zbraní, vozidiel, zbroje ale aj skinov a ďalších drobností. REQ balíčky sa tiež budú rozdávať za odmenu na postup na nový Spartan Rank. Čím viac niekto hrá, tým rýchlejšie sa dostane na vyššiu REQ úroveň a k lepším REQ balíkom. Prístup ku konkrétnym zbraniam a vozidlám si potom musí vybojovať priamo na bojisku Warzone, ale systém sa rozšíri aj na arénové zápasy. Warthog, Mantis, Phaeton, nič z toho nebude v novom režime čakať na bojisku, prinesú si ich so sebou sami hráči.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 407
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >
Xbox One
Vývoj: Microsoft / 343 Industries Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|