Banner Saga 2 s novými nepriateľmi, využitím karavány a prenesením uloženej pozície |
V pokračovaní taktickej RPG dostanú veteráni možnosť načítať uloženú pozíciu a pokračovať v načatom príbehu.
Taktická RPG Banner Saga s ťahovými bojmi i dôležitými príbehovými rozhodnutiami dokázala na začiatku roka 2014 očariť skĺbením žánrov i art-štýlom aj mierne sklamať niekoľkými nedokonalosťami. Hra však rozhodne mala úspech a nezávislé štúdio Stoic sa pri práci na pokračovaní plánovanej trilógie teší záujmu žurnalistov a snáď aj vyššiemu rozpočtu, veď na prvý diel museli zbierať peniaze na KickStarteri.
Zahraniční žurnalisti už mali možnosť siahnuť si na krátke demo Banner Saga 2 a zároveň sa pritom porozprávať s autormi sľubujúcimi skvelé pokračovanie príbehu (ktorý bol aj preto v prvom dieli zakončený iba vlažne), ďalšími rozhodnutiami s nezvratnými následkami a pestrejšími ťahovými bojmi.
Príbeh Banner Saga 2 má začať takmer presne tam, kde sa zastavil príbeh prvého dielu. Naďalej vládne chaos a neistota a karavána naďalej putuje do diaľky hľadajúc bezpečné útočište. Príbeh bude opäť prešpikovaný voľbami, ktoré budú musieť byť opäť urobené tak trochu naslepo a hráč sa až neskôr dozvie o následkoch. Žiadna božská vševedúcnosť, iba nutnosť rozhodnúť sa, keď sa zrazu objaví križovatka.
Tu môže byť dôležité, či hráč prešiel predchádzajúci diel a či si odložil uloženú pozíciu. Vďaka nej si prenesie progres jednotlivých postáv, ale spolu s nimi aj informácie o osude a úmrtiach vedľajších postáv. Hlavné postavy zomrieť nemohli a vždy sa vrátili aj po prehranom boji, ale o menej dôležitých bojovníkov mohol hráč z toho či onoho dôvodu prísť a ich čriepky príbehu zostanú zamknuté, nenahradené inými postavami. Zatiaľ nie je jasné, ako do hry naskočia noví hráči, ale ide o samostatné pokračovanie, takže postavy aj príbeh by mali byť na nováčikov pripravené.
Na bojovom poli pribudnú nové podmienky víťazstva, nové schopnosti, aj noví nepriatelia. Okrem podporných jednotiek sa objavia aj zákerné štvornohé netvory schopné skrývať sa tak dobre, až sa stanú pre oči Vikingov i Obrov úplne neviditeľné. Ľahko teda môžu obkľúčiť menej odolného bojovníka a hráča oň pripraviť. Novinkou je aj nevítaný príchod nepriateľských posíl počas boja.
V deme sa dala pozorovať aj príjemná úprava riadenia chodu karavány. Pokým v jednotke jej bezvýznamní členovia často hladovali kvôli šetreniu zásob, tu môžu členovia klanu dostať za úlohu loviť a sami sa podieľať na zásobovaní. Tiež môžu byť výmenou za zásoby trénovaní na bojovníkov, ale môžu sa aj rozbehnúť do sveta a zväčšovať Rookovu slávu.
Štúdio Stoic v rovnakom čase pracuje na porte prvého dielu pre konzoly Xbox One a PS4, ako aj handheld PS Vita, ale na svojom blogu priznáva, že práce na nich síce pokročili, ale dátum vydania ešte ani sami nepoznajú. Ešte do tretice pracujú aj na “ďalších projektoch spojených s Banner Sagou“, tie sú však zatiaľ tajné.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 46
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 30
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 77 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Stoic Štýl: RPG / Taktická Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|