Editor máp v Might & Magic Heroes VII ponúkne naozaj obrovské možnosti |
Očakávaná ťahová stratégia by sa k nám mala dostať už koncom leta, a tak nám autori bližšie predstavujú jednu z hlavných funkcií hry
Might & Magic Heroes VII, ťahová stratégia z milovanej série Heroes of Might and Magic, by mala vyjsť už počas septembra, a tak nám autori bližšie predstavujú jednu z hlavných funkcií hry - editor máp. Správa sa objavila na oficiálnom blogu s podrobným popisom a obrázkami.
Edtor máp bude dostupný v dvoch režimoch. Základný režim bude obsahovať zjednodušené UI so všetkými nástrojmi, ktoré budete potrebovať pre vytvorenie máp. Pokročilý režim bude už vlastne Unreal Editor, čiže bude oveľa komplexnejší, ale aj náročnejší na pochopenie, no budete si tu môcť vytvárať aj vlastný obsah. Pri vytváraní mapy sa však bude možné voľne prepínať medzi týmito dvoma režimami.
Ak ste už v minulosti vytvorili nejakú Heroes mapu, väčšinu nástrojov budete poznať. K dispozícii máte nástroje ako maľovanie terénu, artefakty, zdroje, budovy či dekoratívne objekty. Chýbať však, samozrejme, nemôže ani nástroj pre úpravu terénu.
Vlastnú kartu tu má aj zeleň. Pod ňou môžete vytvárať rôzne typy stromov či kríkov, budete si môcť zvoliť ich hustotu či zafarbenie.
Dizajnér hry, Julien Pirou, si na skúšku vytvoril príbehovú mapu Blood on the Bay, v ktorej je možné odohrať epizódu z Tales of the Ten Years War v úlohe Cliva Morgana, baróna z Bayworth, s ktorým máte chrániť vašu zem pred iným vládcom.
V editore sa je možné prepnúť aj do 2D režimu s pohľadom z vrchu. Tu si okrem iného môžete určiť, cez ktoré miesta sa bude dať prejsť a cez ktoré nie. Čiže ak budete mať na mape napríklad strmý horský svah, je len na vás, či budete chcieť, aby sa cez neho dalo prejsť alebo nie.
Pomocou Hero Tool si môžete vytvoriť vlastných hrdinov. Zvolíte si fotku, triedu, špecializáciu, úvodné vojsko a podobne.
Rovnaký nástroj je v hre aj pre artefakty, s ktorým teda môžete vytvárať rôzne predmety, ktoré môžete vložiť do mapy ako poklad, či odmenu.
Počas vytvárania príbehovej mapy máte k dispozícii nástroj pre skripty. S ním teda môžete vytvárať vlastné questy, eventy a podobne. Programovať však vedieť nemusíte, to hra spraví za vás, vy si iba budete musieť zvoliť zo širokej ponuky možností.
Ďalším zaujímavým nástrojom je Visitable Shell. Vďaka nemu môžete v podstate na ktorýkoľvek 3D model aplikovať skript, ktorý môže spustiť nejakú udalosť alebo sériu udalostí. Vytvoriť si navyše budete môcť aj vlastné combat mapy.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Limbic Entertainment Štýl: Stratégia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|