Might & Magic Heroes VII prechádza generálnou opravou |
Limbic dáva dokopy aktualizáciu 1.4, znižuje náročnosť na RAM a načítacie časy, mení vzhľad máp a púšťa sa do ďalších opráv.
Stáva sa už pravidlom, že nové Might & Magic Heroes potrebuje aspoň pár týždňov, alebo skôr mesiacov po vydaní dostávať aktualizácie odstraňujúce najhoršie bugy a až potom sa jeho tím môže pustiť do odstraňovania menších nedokonalostí, ladenia výkonu na rôznych PC zostavách a vyvažovania síl medzi frakciami, schopnosťami, hrdinami, silou a mágiou... Hoci niektorí šťastlivci dokázali hneď po vydaní hry odohrať veľkú časť kampane bez toho, aby narazili na zásadný bug, Might & Magic Heroes VII je práve uprostred tohto behu na dlhú trať.
Limbic musel v prvých aktualizáciách odstraňovať bugy znemožňujúce dohranie misií či vôbec hranie ako také a teraz sa už dostáva do fázy hrubého ladenia. Vrámci toho sa môže pochváliť hlavne zásadným znížením času načítavania máp. Mapu po mape sa venuje optimalizácii a náročnosť na RAMky sa mu podarilo znížiť v priemere o 50 percent. Hlavne na menej výkonných zostavách a 32bitových operačných systémoch by sa vraj mal priemerný čas načítania znížiť tiež o 50 percent.
Druhá, na prvý pohľad rozpoznateľná úprava sa týka saturácie, kontrastu a farebnosti máp. Na základe spätnej väzby zákazníkov bola upravená tak, ako ukazuje obrázok. Interaktívne porovnanie nájdete na oficiálnom blogu. Cieľ tejto úpravy je jednoduchý - urobiť svet M&M Heroes VII farebnejším a poskytnúť "čarovnejší" zážitok z hrania. Obidve tieto zmeny boli zahrnuté v aktualizácii 1.4, ktorá bola vydaná včera večer a automaticky sa stiahne z Uplay i Steamu.
Limbic zároveň pracuje na tutoriálovej mape, na ktorú sa pri vydaní akoby zabudlo a nováčikovia boli hodení rovno do hlbokej vody. Inak ale postačí rada prejsť ako prvú kampaň za Haven, teda ľudí, ktorá hráča postupne oboznamuje s väčšinou mechaník, ale z nejakého dôvodu nebola označená ako prvá v poradí, čo tiež mení až aktualizácia 1.4.
Keďže prím hrajú všeobecné opravy a príbehová kampaň, ešte sa iba začína s balansovaním frakcií, ľudia sa postupne presúvajú k opravám multiplayeru a úplne sa nezabúda ani na editor a implementáciu Steam Workshopu, chvíľu to ale ešte potrvá.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Limbic Entertainment Štýl: Stratégia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|