Might & Magic Heroes VII prechádza generálnou opravou |
Limbic dáva dokopy aktualizáciu 1.4, znižuje náročnosť na RAM a načítacie časy, mení vzhľad máp a púšťa sa do ďalších opráv.
Stáva sa už pravidlom, že nové Might & Magic Heroes potrebuje aspoň pár týždňov, alebo skôr mesiacov po vydaní dostávať aktualizácie odstraňujúce najhoršie bugy a až potom sa jeho tím môže pustiť do odstraňovania menších nedokonalostí, ladenia výkonu na rôznych PC zostavách a vyvažovania síl medzi frakciami, schopnosťami, hrdinami, silou a mágiou... Hoci niektorí šťastlivci dokázali hneď po vydaní hry odohrať veľkú časť kampane bez toho, aby narazili na zásadný bug, Might & Magic Heroes VII je práve uprostred tohto behu na dlhú trať.
Limbic musel v prvých aktualizáciách odstraňovať bugy znemožňujúce dohranie misií či vôbec hranie ako také a teraz sa už dostáva do fázy hrubého ladenia. Vrámci toho sa môže pochváliť hlavne zásadným znížením času načítavania máp. Mapu po mape sa venuje optimalizácii a náročnosť na RAMky sa mu podarilo znížiť v priemere o 50 percent. Hlavne na menej výkonných zostavách a 32bitových operačných systémoch by sa vraj mal priemerný čas načítania znížiť tiež o 50 percent.
Druhá, na prvý pohľad rozpoznateľná úprava sa týka saturácie, kontrastu a farebnosti máp. Na základe spätnej väzby zákazníkov bola upravená tak, ako ukazuje obrázok. Interaktívne porovnanie nájdete na oficiálnom blogu. Cieľ tejto úpravy je jednoduchý - urobiť svet M&M Heroes VII farebnejším a poskytnúť "čarovnejší" zážitok z hrania. Obidve tieto zmeny boli zahrnuté v aktualizácii 1.4, ktorá bola vydaná včera večer a automaticky sa stiahne z Uplay i Steamu.
Limbic zároveň pracuje na tutoriálovej mape, na ktorú sa pri vydaní akoby zabudlo a nováčikovia boli hodení rovno do hlbokej vody. Inak ale postačí rada prejsť ako prvú kampaň za Haven, teda ľudí, ktorá hráča postupne oboznamuje s väčšinou mechaník, ale z nejakého dôvodu nebola označená ako prvá v poradí, čo tiež mení až aktualizácia 1.4.
Keďže prím hrajú všeobecné opravy a príbehová kampaň, ešte sa iba začína s balansovaním frakcií, ľudia sa postupne presúvajú k opravám multiplayeru a úplne sa nezabúda ani na editor a implementáciu Steam Workshopu, chvíľu to ale ešte potrvá.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 95
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Limbic Entertainment Štýl: Stratégia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|