Press Play sa hráčov pýta, akú hru má urobiť. Rozhodnúť môžete aj vy |
Autori zábavnej skákačky Max: The Curse of Brotherhood posúvajú prácu s komunitou na nový level. Hráči rozhodnú o realizácii jedného z troch konceptov.
Zapájať komunitu do vývoja hry, nechať hráčov prevziať úlohu beta-testerov, nechať podporovateľov hlasovať o detailoch hry, to všetko tu už bolo. Press Play, neveľké dánske štúdio patriace pod Microsoft Studios, známe predovšetkým vďaka podarenej skákačke Max: The Curse of Brotherhood, sa preto rozhodlo zájsť ešte ďalej. Pozornosť na seba strháva otvorením hlasovania ešte pred začatím skutočného vývoja hry. Je totiž na hráčoch, aby vybrali jeden z troch ponúknutých konceptov. Komunita hráčov teda vlastne prikáže, ktorý z nápadov doviesť až do konca a spraviť z neho naozajstnú hru, na ktorej úspechu bude závisieť budúcnosť štúdia a jeho členov.
Dwarka - first-person kooperatívna akcia zasadená do podzemia temného fantasy sveta. Hráči sa ako skupina trpaslíkov, legendárnych lovcov pokladov, budú vydávať zas a znova do procedurálne generovaných podzemných bludísk. Okrem pokladov ich tam ale čakajú aj nepriateľské hordy, s ktorými si poradia pomocou odomykania pasívnych aj aktívnych schopností a širokej ponuky bojových tried. Medzi hernými režimami nebude chýbať kampaň s príbehom, kompetitívny pretek o poklady ani skirmish.
Karoo - multiplayerovka zapadajúca do populárneho žánra hier s konštruovaním vozidiel i lietajúcich strojov založeným na základných fyzikálnych zákonoch. Táto hra dostane otvorený svet, v ktorom si hráč z jednoduchých kociek postaví najbláznivejší dopravný prostriedok a spolu s priateľmi vyrazí za dobrodružstvom. Vo svete narazí na vzácne diely z titánia či jadrový pohon. Jednotlivé diely budú zastúpené kartami, ktoré si hráči budú môcť medzi sebou vymieňať a snažiť sa zostaviť ideálny balík. Opäť nechýba kooperácia so spoločným budovaním a vozidlami s viacerými miestami na sedenie, multiplayer zahŕňa splitscreen, LAN aj online hranie.
Knoxville - third-person survival akcia, v ktorej hráči musia pracovať spoločne aj proti sebe. Autori netaja inšpiráciu filmami Hunger Games a do dynamicky sa meniacich vzťahov medzi hráčmi vnesú aj prvok interakcie s publikom. Táto časť konceptu ešte nie je doriešená, mohla by zahŕňať využitie platforiem ako Twitch či Twitter a hra samotná by mala byť zaujímavá nie len z pohľadu hráča, ale aj z pohľadu diváka. Kolo potrvá iba 10 až 20 minút a počas tohto času úspešný hráč vytvorí spojenectvá a párkrát niekomu vrazí dýku do chrbta (metaforicky ale možno aj naozaj). Až takto jednoduché to však nebude, keďže zabitý hráč ešte môže ovplyvňovať hru, napríklad zhmotnením vlka rovno vedľa hráča, na ktorého je najviac naštvaný. Kto teda bude ochotný či prinútený vziať do rúk tú dýku? Všetko bude prebiehať bez využitia hlasového chatu, ktorý by so sebou mohol priniesť nepríjemnosti.
Oslovil vás niektorý z konceptov? K hlasovaniu potrebujete iba ísť na oficiálnu webovú stránku Microsoft Studios a prihlásiť sa k svojmu Xbox kontu. Platformy neboli oznámené, istý je prirodzene Xbox One.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 321
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >