Aj engine Codemasters už podporuje DX12 |
Popri Avalanche aj Codemasters na GDC predstaví vylepšenia do svojho EGO enginu 4.0 o DX12 funkcie.
Codemasters na GDC predstaví vylepšenia do svojho EGO enginu 4.0, na ktorom funguje aj F1 2015. Konkrétne v engine zapracovali DX12 Raster Ordered Views a Conservative Rasterization, ale samotná hra ich ešte nemá a zatiaľ neohlásili, či funkcie pribudnú patchom.
Na GDC priblížia aj ako optimalizovať hru pre mainstream grafiky, multicore procesory a DX12. Ukážku ako ich engine rozkladá procesy hry na množstvo jadier, vďaka čomu je veľkým kandidátom na DX12 ako aj na vyťaženie maximálneho výkonu z hi-end PC. Ukážu aké zmeny v engine robili pri presune z DX11 na DX12 a budú diskutovať o Raster Ordered Views a Conservative Rasterization na zvýšenie reality F1 sveta.
Pre zaujímavosť DIRT Rally funguje na EGO Engine 3 a ak hru neprehodia na nový engine, DX12 podpora tam nehrozí.
Čo sa týka GDC konferencie, ta bude v marci a bude prakticky preplnená DX12 a VR prezentáciami.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 69
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >