Aj engine Codemasters už podporuje DX12 |
Popri Avalanche aj Codemasters na GDC predstaví vylepšenia do svojho EGO enginu 4.0 o DX12 funkcie.
Codemasters na GDC predstaví vylepšenia do svojho EGO enginu 4.0, na ktorom funguje aj F1 2015. Konkrétne v engine zapracovali DX12 Raster Ordered Views a Conservative Rasterization, ale samotná hra ich ešte nemá a zatiaľ neohlásili, či funkcie pribudnú patchom.
Na GDC priblížia aj ako optimalizovať hru pre mainstream grafiky, multicore procesory a DX12. Ukážku ako ich engine rozkladá procesy hry na množstvo jadier, vďaka čomu je veľkým kandidátom na DX12 ako aj na vyťaženie maximálneho výkonu z hi-end PC. Ukážu aké zmeny v engine robili pri presune z DX11 na DX12 a budú diskutovať o Raster Ordered Views a Conservative Rasterization na zvýšenie reality F1 sveta.
Pre zaujímavosť DIRT Rally funguje na EGO Engine 3 a ak hru neprehodia na nový engine, DX12 podpora tam nehrozí.
Čo sa týka GDC konferencie, ta bude v marci a bude prakticky preplnená DX12 a VR prezentáciami.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 45
- Samsung predstavil svoje nové vlajkové lode Galaxy S25, S25+ a S25 Ultra 75
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 105
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43
- Aké hry roka sme na Sectore vybrali od roku 1999 do roku 2024? 38
- Jedna z najhorších Resident Evil hier chystá svoj návrat v novej verzii 64 zobraziť viac článkov >