Mighty No. 9 opäť odložené |
12. februára hru nečakajte, odstraňujú sa bugy.
Keiji Inafune oznámil ďalšie odloženie vydania Mighty No. 9. Hra vzniká s pomocou peňazí z KickStarteru a jej cieľom je stať sa moderným duchovným nástupcom Mega Mana a pôvodne mala byť vydaná na jar 2015. Až v apríli minulého roka sme sa dozvedeli, že Inafune sa dohodol s vydavateľstvom Deep Silver, rozhodol sa vydať aj krabicovú verziu a vydanie odložil na jeseň. Na jeseň sme sa dozvedeli, že hra vyjde 12. februára a dostali sľub, že už určite nebude viac odkladaná. Teraz je tu odklad na "jar 2016", bez konkrétneho dátumu.
Inafune vypustil správu dnes prostredníctvom KickStarteru. Dôvodom odkladu majú byť jednak komplikácie spojené s multiplatformovým vývojom (PC, Mac, Linux, PS3, Xbox 360, Xbox One, PS4, Wii U, 3DS, PS Vita) a problémy s multiplayerom, hlavne s matchmakingom. Druhý problém má mať na svedomí herný engine. Inafuneho štúdio Comcept sa pustilo do vývoja na staršom a v každom smere overenom Unreal Engine 3, ktorý už ale nedostáva aktualizácie a programátori štúdia si musia s niektorými vecami poradiť sami.
Inafune sa pritom už mal venovať novej hre Red Ash - The Indelible Legend, s ktorou vlani tiež prišiel na KickStarter, lenže tentokrát neúspešne.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaje pomaly končia 137
- Decembrové hry 91
- Stalker 2 dostal sľubovaný prvý patch 311
- Zrušená RTX 4090ti karta bola nájdená medzi odpadom vo výpredaji 21
- Kam sa stratil Xbox Series X? 80
- PS Plus predstavuje svoje decembrové tituly 33
- Light of Motiram vyzerá ako klon Horizon Zero Dawn 59
- Stalker 2 dostal druhý menší patch 169
- RECENZIA: Warcraft Remastered Battle Chest 28
- CD Projekt plánuje spraviť Witcher 4 väčší a lepší ako trojka 97 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One WiiU PS Vita 3DS Vývoj: Comcept / Comcept Štýl: Arkáda Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|