Doom predstavuje všetky režimy multiplayeru |
Šesť odlišných herných režimov pre viac hráčov by malo vyhovieť každému. Nechýbajú novinky ani osvedčená klasika.
Keď sa povie Doom, asi si predstavíte najprv kampaň, až potom multiplayerové zápasy, ale v novom Doom-ovi si máte do sýtosti užiť jedno aj druhé. Dnes sa id Software zameral na multiplayerovú stránku a zverejnil kompletný zoznam herných režimov pre viac hráčov aj so sprievodným trailerom.
Medzi multiplayerovými režimami nemôže chýbať Team Deathmatch. Dva tímy sa zabíjajú navzájom a snažia sa dosiahnuť stanovené skóre, alebo mať najvyššie skóre po vypršaní časového limitu. Hráči si sami vyberú výstroj, upravia bojovníka a po vzatí runy sa premenia na démona. Nechýbajú power-ups a power weapons.
Soul Harvest je upravenou verziou Team Deathmatchu, kde nestačí nepriateľa iba zabiť, treba mu aj ukradnúť dušu. Ak dušu získa spojenec padlého hráča, bod nezískava nikto. Na mieste zabitia prvého hráča sa navyše objaví démonická runa bez časového limitu. Zabitie v koži démona zanecháva na bojisku dve duše a zabitie démona 5 duší plus hráč dostane príležitosť vystriedať svoju obeť v úlohe démona.
Freeze Tag - pôvodne obmena detskej hry na naháňačku, kde chytený zostáva stáť ako zmrazený a ostatní naháňaní hráči sa ho snažia dotknúť a tým rozmraziť bez toho, aby boli sami chytení a zmrazení. Doom verzia zahŕňa dva tímy a zmrazovanie rôznymi druhmi zbraní. Rozmrazovanie spojencov je možné iba z tesnej blízkosti. Vyhráva posledný tím s nezmrazenými hráčmi. Nerozhodnuté zápasy pomôže rozhodnúť démonická runa.
Warpath je herný režim založený na pravidlách King of the Hill, ale s pohyblivým capture pointom a rovnako pohyblivou démonickou runou vždy na opačnej strane mapy. Tímu sa začínajú pripočítavať body po obsadení vlajky, vyhráva tím s dosiahnutým stanoveným skóre alebo ten, ktorý má na konci hry najviac bodov.
V Domination budú na mape tri nepohyblivé capture pointy a úlohou tímov bude samozrejme ich zabranie. O prvok prekvapenia sa opäť postará démonická runa, ktorá sa bude objavovať kdekoľvek na mape, ale všetkých hráčov na svoju prítomnosť upozorní. Tím by tak v ideálnom prípade chcel mať pod kontrolou tri strategické body a ešte popritom poľovať na runu.
Clan Arena - klasická aréna, posledný živý tím víťazí. Žiadne pomôcky porozhadzované po mape, žiadni démoni, bez obnovovania života a zbroje a zabitý nepriateľ sa už do konca hry nevráti. Nerozhodné zápasy po uplynutí časového limitu rozhodne počet živých hráčov v tímoch.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 95
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, ceny sa zlepšujú 117
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 93
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- RECENZIA: Chains of Freedom 0
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 65
- Článok: Samsung Galaxy A56 5G 15
- Dolár padá, zlepšia sa nám ceny hardvéru? 42
- RECENZIA: Tempest Rising 32 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Game Pass Vývoj: Bethesda / id Software Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|