Prvé detaily o Tyranny, novej izometrickej RPG od Obsidianu |
Je zábavné byť mocný a zlý na mnoho spôsobov. Vy určíte osud krajiny.
Paradox a Obsidian minulý týždeň oznámili prípravu novej izometrickej RPG Tyranny. Obsidian začal byť okamžite upodozrievaný, že chce okato nadviazať na úspech Pillars of Eternity a čo najskôr ponúknuť viac toho istého. Dnes už o jeho zámere a odlišnosti Tyranny od klasických old-school RPG-čiek vieme o čosi viac.
Obsidián do veľkej miery vsádza na pocit z hrania za ne-hrdinu. Tentokrát žiadny dedinský chlapec s palicou a prvou úlohou zabiť 10 nadrozmerných chrústov, ani sirota zabíjajúca potkany v najšpinavšej mestskej štvrti, ani neprávom odsúdený väzeň na úteku a už vôbec nie klasika s úžasným hrdinom bohužiaľ práve trpiacim amnéziou. Hlavná postava ešte donedávna pomáhala temnému vládcovi v jeho vojnovom ťažení a teraz je jeho emisárom v porazenom svete svete a má zabezpečiť dodržiavanie zákonov svojho pána a robiť sudcu pri konfliktoch rôznych porazených, ale nie úplne podrobených frakcií. A ako taká je už od začiatku hry uznávanou autoritou.
Či bude jeho vôľu presadzovať ako mág a príležitostný diplomat, bojovník, mág v ťažkom brnení alebo skúsený vyjednávač je už na hráčovi, tvorba a rozvoj postavy nebudú obmedzované žiadnymi triedami. Súčasťou vytvárania postavy bude aj rozhodovanie o jej minulosti a udalostiach vyššie zmienenej vojny medzi dobrom a zlom, čo bude mať vplyv na podobu sveta a vzťahov v ňom.
Hráč má cítiť dôležitosť svojich rozhodnutí a jedna niť rozhodnutí môže viesť cez takmer spokojné mestečko a iná séria rozhodnutí vytvorí uprostred toho istého mestečka priepasť, v ktorej sa stratí množstvo budov aj s questami. Dôležitú úlohu majú zohrať frakcie. Niektoré môžu tiež slúžiť Kyrosovi, ale zároveň mať vlastné plány a medzi veľkými questami nemôže chýbať balansovanie medzi protichodnými záujmami dvoch frakcií.
Hra by sa mala dať dohrať podstatne rýchlejšie než Pillars of Eternity, za menej než 20 hodín, a to s cieľom motivovať hráča k opakovanému hraniu s inou postavou a inými rozhodnutiami.
Na strane bojov sa Obsidian vopred chváli bojovými kombami členov partie. Ako príklad slúži spolupráca lukostrelca a svalovca schopného vyhodiť svojho parťáka vysoko do vzduchu, aby odtiaľ zoslal dážď šípov. Takéto mocné kombá budú odomykané vývojom vzťahov v partii a to dobrým aj zlým smerom. Kombinovať sa budú aj runy a magické symboly, aby vznikli mocné kúzla podľa vlastného výberu. Boj bude opäť prebiehať real-time s možnosťou hru zastaviť a rozdať príkazy.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 358
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Paradox / Obsidian Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|