Metroid: Other M si už zahráte aj na Wii U |
Nintendo rozšírilo knižnicu Virtual Console titulov z Wii na Wii U o jeden z klenotov, ktorý zapadol prachom
Séria Metroid už dlhé roky sprevádza konzoly Nintenda a jej akčná odbočka Metroid Prime patrí k tomu najlepšiemu, čo žáner FPS na konzolách kedy priniesol. Je ale smutné, že sme sa doteraz nedočkali pokračovania na Wii U, ktoré by podobnú hru potrebovalo ako soľ. Zahrať ste si ju tam mohli len vďaka spätnej kompatibilite, pričom neskôr trojka pribudla aj do Virtual Console ponuky na Wii U. A teraz si fanúšikovia série môžu užiť aj ďalší Metroid.
Metroid: Other M vyšiel v roku 2010 a bol niečim iným. Nintendo už nechcelo ďalší Príme, aj keď sa rozhodne jeho dedičstva nechceli vzdať. Zároveň chceli odkázať na korene série, ale aj priniesť niečo nové. A to celé hodili na plecia Team Ninja, pričom o herné cutscény sa starali D-Rockets. A výsledok bol síce iný, ale stále skvelý. V dobe vydania si od nás hra odniesla 9/10. Bodovala netradičným a skvele podaným príbehom, znovuhrateľnosťou, mixom 2D a 3D hrateľnosti a dizajnom levelov, aj keď bola hra viac lineárna.
Vo Virtual Console sa nič z toho nemení. Hra je stále tá istá, len ju novší hardvér trošku vylepší. Dôležité je, či sa na hre a jej mechanizmov nepodpísal zub času. A aj keď to v niektorých prípadoch môže byť pravda, v tomto, našťastie, nie. Už úvod vás strhne. Príbeh hry sa odohráva po udalostiach v Super Metroid a hlavná hrdinka Samus sa ocitá uprostred boja s Mother Brain. Explozívne intro vás posadí na zadok a stále vyzerá perfektne, pričom odštartuje naozaj na pomery značky Metroid netradičný zážitok.
Pri samotnom hraní už ale zub času badať na vizuálnej stránke. Samus síce stále vyzerá aspoň obstojne, zubaté okraje si ale nejde nevšimnúť. Našťastie to vyvažuje variabilná hrateľnosť, ktorej nechýba akcia, riešenie hádaniek a ani prvky skákačiek. Pre ovládanie aj na Wii U použijete iba Wiimote, s GamePadom hru ovládať nejde. Wiimote navyše používate v oboch polohách. Pri platforming časti a 3rd person akcii ho máte vertikálne, pri FPS pasážach ho zas držíte vertikálne a mierite ním na TV. Navyše je fajn, že hru môžete hrať ako na TV, tak aj na displeji GamePadu (stále mierite na Sensor bar), ak niekto "okupuje" vašu TV.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
Wii
Vývoj: Nintendo / Team Ninja Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|