Nová ukážka zo zrušeného Legacy of Kain: Dead Sun |
Legacy of Kain: Dead Sun bola zrušená ešte v roku 2012 po niekoľkých rokoch vývoja, no opäť sa námukazuje na ďalšom uniknutom videu
Fanúšikovia série Legacy of Kain majú hlavu v smútku. Nielenže sa už roky nedočkali poriadnej singleplayerovej hry zo svojho obľúbeného sveta, ale budú sa musieť rozlúčiť aj s multiplayerovkou Nosgoth. A teraz si do rán nasypú ďalšiu soľ, keďže sa na svetle sveta objavilo ďalšie uniknuté video zo zrušeného projektu Legacy of Kain: Dead Sun, ktorý mál sériu posunúť do budúcnosti aj príbehom, aj na vtedy aktuálne herné systémy.
Hru pre Square Enix vyvíjalo známe štúdio Climax, pre ktoré to mal byť snáď najambicióznejší projekt, keďže často riešia porty alebo menšie tituly. Už od začiatku boli ale medzi oboma spoločnosťami problémy. Kým Climax chceli spraviť dospelú a náročnú hru, Square Enix chceli presný opak - hru, pre čo najširšie publikum, kde nebude náročné putovanie otvoreným svetom a ani hádanky, ktoré podľa Climaxu mali pokojne zabrať aj 10-15 minút, kým ju hráč celú vyriešil. Climax sa chcel inšpirovať hrami ako God of War v násilí, Batman: Arkham Asylum v súbojoch a Prince of Persia: Sands of Time pri hádankách a používaní prostredia.
Dalo by sa povedať, že chceli v Square Enix hru až hlúpo jednoduchú v porovnaní s predchodcami. Mala hráčov viesť za ruku, aby sa k záveru prepracovali za 10 hodín. Climax aspoň chceli ťažiť z temného fantasy prostredia, aké vtedy zažívalo renesanciu aj vďaka úspechu Game of Thrones na HBO. No aj tam boli problémy. Rovnako aj s postavami. Square Enix sa chceli zbaviť "záťaže" pôvodnej série, a tak chceli od Climaxu hru s úplne novými postavami. Žiaden Kain a ani Raziel.
Hru vyvíjali pod označením Black Cloth a často doteraz spomínajú obrovskú frustráciu, kedy po prezentácii buildov vydavateľovi dostali len hromadu kritiky, čo všetko sa im na hre nepáči a čo sa musí zmeniť. Taktiež boli s hrou aj technické problémy, hlavne na PS3 bežala len na 20fps, lebo súčasne bežali vlastne dve verzie sveta. Nakoniec vydavateľ hru zrušil počas vývoja a zostal z nej len silný multiplayerový komponent, ktorý jej mal zasadeným predchádzať. No aj Nosgoth tento rok končí.
Climax síce nepatrí medzi tie najskúsenejšie štúdiá a ich hry často majú nedostatky, no tu to vyzerá tak, že mali autori naozaj dobre našliapnuté (aj keď buildy mali svoje chyby), len im vydavateľ hádzal toľko polien pod nohy, až sa celý projekt zrútil. Očakávali hodnotenia 85% na Metacritics a taktiež až nerealistické predaje (Square Enix nestačili v tej dobe predaje 3,4 milióna pre Tomb Raidera a 3,6 milióna pre Hitmana). Doposiaľ nevidenú ukážku a aj ďalšie informácie priniesol Eurogamer.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 27
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PS4 Vývoj: Square Enix / Square Enix Štýl: Akcia | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|