Project Scorpio: Autori môžu využiť výkon aj na masívne vylepšenie vizuálu |
Microsoft nebude nikoho nútiť ísť do 4K rozlíšenia na novej Project Scorpio konzole, autori môžu kľudne investovať všetok výkon do 1080p hry.
Microsoft nebude nikoho nútiť ísť do 4K rozlíšenia na novej Project Scorpio konzole, autori môžu kľudne investovať všetok výkon do 1080p hry. Potvrdil to cez twitter Phil Spencer, ktorý to už prakticky komentoval aj pri ohlásení. Teraz doplnil, že sa tejto téme ešte budú venovať neskôr tento rok.
Nakoniec neísť priamo po 4K je tá najlepšia cesta ako pre Xbox Scorpio, tak aj pre PS4 Neo, kde autori konečne budú môcť hry tlačiť na 1080p/60 fps a zároveň vo vysokých detailoch. Škoda, že to budú zrejme stále brzdiť staré AMD 8-jadrá, ale práve tu môžu nové grafické čipy pomôcť aj so spracovaním výkonu. A teda teoreticky sa môže zlepšiť fyzika a AI. Ak nie, tak aspoň tá grafická kvalita bude určite vyššia. Nakoniec z 1.3Tflop a 1.8Tflop skočia konzoly na približne 6 Tflop a 4.1 Tflop.
Všetko bude mať dopad aj na PC multiplatformovky, kde autori z primárnej práce na low-medium detailoch presunú na high-very high. Zároveň však budú optimalizovať aj pre nízke nastavenia, keďže všetko bude musieť fungovať aj na starých verziách konzol tejto generácie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 411
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 23
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >