Dôvod zrušenia ďalšej hry od tvorcov L.A. Noire zostáva tajomstvom |
Whore of the Orient nás malo zaviesť do prehnitého Šanghaja na prelome 30-tych a 40-tych rokov, ale už je zrejme nadobro pochované.
Whore of the Orient mala byť hrou, ktorou by austrálske štúdio Team Bondi nadviazalo na úspech L.A. Noire, ale nakoniec zrejme nikdy neuzrie svetlo sveta. Už na nej nikto nepracuje, pôvodné štúdio bolo zatvorené a použité technológie starnú. Ako a prečo k tomu došlo? To aj po rokoch zostáva tajomstvom.
Projekt obkolesovala zlá aura už od samého začiatku, pretože L.A. Noire vydané Rockstarom síce po vydaní zažiarilo v recenziách a darilo sa aj predajom, ale jeho dokončenie bolo problematické a Rockstar sa po ňom s austrálskym štúdiom rozlúčil. Práce na novej hre z prostredia divokého Šanghaja 30-tych alebo 40-tych rokov teda Team Bondi začalo na vlastnú päsť. Šanghaj mal byť vykreslený ako hlavné mesto ľudskej spodiny, kde človek nepotreboval ani pas a mohol prísť a kúpiť si čokoľvek, takže sa v tejto ére stalo rajom zločincov každého druhu. Štúdio sa nevedelo vyhrabať z problémov, ale v roku 2011 sa zdanlivo prihnala záchrana, keď jej duševné vlastníctvo odkúpila veľká austrálska filmová a televízna spoločnosť Kennedy Miller Mitchell a začala preberať aj zamestnancov štúdia.
O projekt sa pod KMM staral Derek Proud, ktorý prezrádza pikošky zo zákulisia. Štúdio bolo pred prevzatím spoločnosťou KMM v príšernom stave a Doug Mitchell (Mitchell v mene spoločnosti) sa projektu ujal hlavne preto, že sa nadchol pre myšlienku austrálskeho AAA vývojárskeho štúdia a privrel kvôli tomu oči nad rizikami. Team Bondi údajne nebol schopný dokončiť ani L.A. Noire, ktoré si už v roku 2003 objednalo Sony, ktoré od neho potom zhrozené dalo roky preč. Aby viackrát prerobená hra vyšla v roku 2011, muselo si vraj nakoniec vysúkať rukávy štúdio Rockstar v Edinburghu. Transfer kľúčových zamestnancov pod KMM prebehol viacmenej úspešne, na palube boli Brendan McNamara (šéf štúdia), Alex Carlyle (šéf dizajnu), Vicky Lord (generálny riaditeľ) aj Naresh Hirani (producent projektu). Avšak, ako boli zamestnaní, tak sa aj zbalili a odišli.
Austrálski vývojári si museli hľadať prácu niekde inde a zdrapy Whore of the Orient aj s technológiami štúdia Team Bondi doteraz ležia pochované niekde v archívoch spoločnosti KMM, ale Proud ani po rokoch nechce prezradiť, prečo bol projekt uspaný a zrejme už aj nadobro pochovaný.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 45
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 27
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: KMM Štýl: Akčná Adventúra | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|