Quake Champions chcú autori vytvoriť bez obmedzení, preto vychádza iba na PC |
Počas konferencie Bethesdy na E3 sme sa dočkali oznámenia novej Quake hry s podtitulom Champions, autori teraz priblížili dôvody prečo si vybrali PC platformu.
Bethesda nás počas svojej konferencie na E3 prekvapila oznámením novej hry zo série Quake - Quake Champions. Priamo počas prezentácie nám však neukázali žiadne zábery priamo z hry, no namiesto toho nám pustili CGI trailer, ktorý, pochopiteľne, musel vyzerať veľmi dobre. Podľa slov tvorcov, štúdia id Software, však s grafikou nebudú zaostávať ani priamo hre, pretože práve to je dôvod, prečo sa rozhodli ísť exkluzívne na PC - bez obmedzení a pri vysokom framerate.
Konkrétne to tvrdí šéf vývoja hry Tim Willits, ktorého cieľom je priniesť skutočne optimalizovanú hru, ktorá bude bežať maximálne plynulo: "Ide tu o všetko od vstupného samplingu z myši až po obnovovaciu frekvenciu monitora, ktorá musí byť dostatočne vysoká. Pretože aj pri Quake Live, počas tých rokov sme prišli na to, že už len skok z 30 na 60 je obrovský, no aj skok zo 60 na 120 je viditeľný." - dodal Willits. No a práve 120 obrázkov za sekundu je pri Quake Champions ich cieľom, a z toho, čo hovorí, to vidí ako veľmi reálny cieľ, pretože ide o PC platformu, kde to možné je.
"Väčšina z nás, a dokonca ani ja, nevedia postrehnúť ten rozdiel. No sú tu aj hráči, ktorí nie sú obyčajní ľudia. A teda nemôžeme hovoriť, že ideme spraviť hru pre nich a pritom nebude bežať veľmi rýchlo. Pretože ak stratíme týchto hráčov, budeme mať problém."
Dátum vydania Quake Champions zatiaľ nie je známy a vzhľadom na to, že nám autori ešte ani neukázali hrateľnosť, vydanie môžeme očakávať najskôr v priebehu budúceho roka.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 358
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Bethesda / id software Štýl: Akcia / Multiplayer Web: domovská stránka hry
| |||||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|