Aktuálna Ghostbusters hra bola vytvorená iba za osem mesiacov, štúdio je v krachu |
A to vysvetľuje, prečo je na tom hra tak zle.
Ak ste už čo to počuli o novej Ghostbusters hre, pravdepodobne viete, že nedopadla práve najlepšie. V recenziách si získala veľmi nízke hodnotenia. Teraz server Kotaku prišiel s informáciami z pozadia vývoja, ktoré tak nejak celý stav hry objasňujú.
V prvom rade je štúdio Fireforge, ktoré hru vytvorilo, poriadne zadĺžené - podľa všetkého má dlh vo výške 12 miliónov amerických dolárov a práve vyhlásilo bankrot. Navyše popri práci na Ghostbusters mali rozrobené aj ďalšie dve hry, ktoré sa však vôbec ani nedostali von - jedna z hier s kódovým označením Atlas bola financovaná čínskou firmou Tencent, ktorá navyše vlastní 33,7% spomínaného štúdia. No a práve Fireforge má zaplatiť Tencentu $11,3 milióna.
Druhá hra s kódovým označením Zeus mala byť dodaná do obchodov Razerom. Celé je to ale ešte oveľa zamotanejšie, pretože Fireforge má byť dotiahnuté na súd firmou blízkej Razeru, a to preto, lebo mali využiť peniaze od Razeru na vytvorenie hry pre Tencent.
Všetky tieto problémy štúdia môžeme zakončiť tým, že práce na Ghostbusters hre trvali iba osem mesiacov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 228
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 48
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 30
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 77 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Activision / Activision Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|