Vývojári No Man's Sky tvrdo pracujú, aby opravili PC verziu hry |
Veľmi krátko po vydaní hry sa mnoho hráčov sťažovalo na neskutočné prepady fps a sekanie, ktoré znepríjemňovalo hranie. Čo na to vývojári ?
Dlho očakávané vydanie hry No Man's Sky sa nezaobišlo bez problémov. Aj napriek tomu, že sa na titul v poslednom čase sústredila veľká pozornosť a na PC vyšiel len predvčerom, už má na krku mnoho sťažností. Veľké fps prepady a sekanie spôsobovali, že hra bola miestami nehrateľná. Na túto situáciu aktuálne reagujú vývojári, ktorí poskytli prvé reálne riešenia.
„Zatiaľ čo si mnohí hráči užívajú No Man's Sky, zaznamenali sme niekoľko problémov, ktoré ostatným zážitok kazia. Preto pracujeme tak tvrdo ako sa len dá, aby sme tieto chyby opravili čo najskôr,“ reagovali vývojári z Hello Games na Steam fóre.
Na základe toho, uvádzajú aj opatrenia, ktoré prijali:
- aktualizovali oficiálnu web stránku, kde uvádzajú zatiaľ nahlásené, najčastejšie chyby od hráčov http://www.no-mans-sky.com/2016/08/pc-support/
- spustili a aktualizovali automatickú odpoveď na adrese support@hellogames.co.uk, ktorá slúži na podávanie informácií o chybách a tiež návrhu opráv
- získali správy od ľudí, ktorí sa snažili spustiť hru na výrazne nižšom hardvéri, než uvádzajú minimálne špecifikácie
- analyzujú emaily od hráčov, ktoré im pomáhajú odhaľovať problémy
- všetky problémy sa snažia opraviť čo najskôr
Okrem toho vývojári tiež zverejnili 3 najväčšie chyby, ktoré zabraňovali spusteniu hry, no opravuje ich aktuálny patch:
- spustenie hry na integrovaných grafických kartách Intel, ktoré nie sú podporované
- hra sa spustí iba na aktuálnej verzii ovládačov grafických kariet
- VC++ Redist 2010 nebolo zahrnuté v predvolenom nastavení, čo spôsobovalo problémy počas hrania
Hello Games plánujú spustiť aj tzv. experimentálnu vetvu hry, v ktorej bude testovaná funkčnosť najrýchlejších opráv známych problémov, ktoré sú:
- Cachovanie shadrov - testovanie snímkových prepadov, ktoré sú spôsobené cachovaním shadrov po dlhšom hraní hry
- SSE4 pri procesoroch - Fixnutie problémov s padaním na procesoroch, ktoré nemajú SSE4
- Roztrasené ovládanie myšou pri chôdzi, ktoré je spôsobené určitým rozlíšením a na určitých grafických kartách
Vývojári tiež apelujú na hráčov, že ak zachytili pri hraní iné problémy než tie, ktoré sú zahrnuté na oficiálnej stránke podpory, aby ich títo hráči kontaktovali na adrese support@hellogames.co.uk. Tieto problémy sa negatívne odrazili na recenziách a tiež na prijatí hry medzi hráčmi, z ktorých mnohí požadujú refundáciu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 32
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 62
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: 505 games / Hello Studios Štýl: Akčná Adventúra / Survival
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|