Gamescom 2016 interview: Eidos o Deux Ex: Mankind Divided |
Dvojica vývojárov nám v krátkom rozhovore prezradila niečo o svojej práci a hlavne o očakávanej hre, ktorá vychádza už budúci týždeň.
Dva roky herného a päť rokov skutočného času ubehlo a Adam Jensen sa vracia v novom pokračovaní známej série Deus Ex. V Human Revolution sa vývojárom s Eidosu podarilo úspešne reinkarnovať známu značku, pričom úspech zaskočil aj ich samých. Nám sa na tohtoročnom Gamescome podarilo vyspovedať hneď dvoch z nich. Reč bola, samozrejme, o prichádzajúcej hre Deux Ex: Mankind Divided.
Ahoj! Môžete sa nám predstaviť?
Volám sa Fleur Marty a spoločne s mojím tímom pracujeme na všetkom novom obsahu, ktorý do hry prichádza. Tu môj kolega je zas jedným z dizajnérov.
Ako dlho už pracujete pre Eidos? Pracovali ste aj na predchádzajúcej hre?
Popravde povedané sme obaja takpovediac nováčikovia a sme vo firme asi 3 roky. Väčšina tímu sa však nezmenila. Hlavným cieľom bolo zachovať fungujúce princípy a podľa potreby ich zlepšiť. Základný recept sa nezmenil, hra ostáva verná svojmu predchodcovi, na ktorom stavia a snaží sa ho vylepšiť.
Keď už ste spomenuli prácu na novom obsahu, ktorá z noviniek je vaša najobľúbenejšia?
Na takú otázku sa neodpovedá ľahko, no bude to asi Breach mód. V ňom hráčov čaká arkádovejšia a jednoduchšia hrateľnosť v spojení hacker verzus bezpečnostný systém. Graficky je režim poskladaný z jednoduchých polygónových tvarov v štýle retro hier, no zároveň obsahuje novodobé efekty a tiene, čo vytvára skutočne originálny vizuál. Dúfame, že tento mód ponúkne príjemné osvieženie popri hlavnej hre.
Je možné dostať sa do novej hry aj keď niekto nehral predošlú, respektíve nemá žiadnu skúsenosť s Deus Ex univerzom?
Áno. Hneď na začiatku hráčov čaká približne 12-minútový prológ, ktorý vysvetlí všetko dôležité. Zistíte tak v skratke, aké boli Adamove rozhodnutia a čo sa v udialo. Žiaľ, technológie nám neumožnili načítať save z predchádzajúcej časti. Popravde povedané sa pri Human Revolution ani veľmi neuvažovalo nad tým, kedy a či vôbec príde pokračovanie.
Umožnil vám nový engine a taktiež nová generácia konzol nejako rozšíriť možnosti v hre?
Určite. Grafika je jedna vec, no nové technológie nám navyše umožnili dať hráčovi ešte väčšiu voľnosť a posunúť otvorenosť levelov ešte ďalej. Hra je akčnejšia, no zároveň má aj viac stealth možností - záleží iba na hráčoch, ktorú cestu si zvolia. Tentoraz majú k dispozícii aj viacero rôznych nástrojov a zbraní.
Na ktorý aspekt hry ste osobne naozaj hrdí a považujete ho za posun k lepšiemu?
Pri Mankind Divided sme si dali nesmierne záležať na ovládaní. Nový gamepad prináša nové možnosti a snažili sme sa, aby sa hra ovládala čo možno najlepšie. Tu môj kolega tým bol doslova posadnutý (smiech). V istom období ste ho všade videli s ovládačom v ruke - či už to bolo v štúdiu, alebo na obede. Neustále sme testovali rôzne schémy ovládania, až kým sme nenašli tú, ktorú považujeme za najlepšiu.
Ďakujeme za rozhovor.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- AMD oficiálne predstavilo RX 9070 a 9070XT grafické karty 255
- RECENZIA: Tomb Raider IV–VI Remastered 37
- VIDEO : Shrek 5 - filmový teaser 57
- Kingdom Come: Deliverance II dostal mod vylepšujúci nasvietenie 83
- Sony oficiálne znižuje cenu PlayStation VR2 40
- Alza spustila nové mega zľavy 2
- Marcové hry 41
- Assassin's Creed Shadows bol leaknutý, dávajte si pozor na spojlery 49
- EA vydalo zdrojové kódy na Command & Conquer hry, pridalo Workshop podporu a na St 27
- Najvzácnejší koniec Avowed má len 0,2% hráčov na Steame 26 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Square Enix / Eidos Montreal Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|