Čo prezradil Blizzard na Gamescome 2016 o World of Warcraft: Legion? |
Vývojári oficiálne predstavili expanziu, v ktorej sa dočkáme prepracovaných tried a pribudne povolanie Demon Hunter.
World of Warcraft: Legion prichádza. Po menej tradičných a možno aj trochu prekvapivých rozšíreniach tentoraz autori z Blizzardu jednoznačne stavili na niečo známe. Veď každý, kto sa snáď iba trošku dostal do kontaktu so svetom Warcraftu, určite počul o Illidanovi. Nová expanzia tak na prvý pohľad pôsobí ako návrat ku koreňom.
Hráči sa znova vrátia do Azerothu, aby bojovali proti invázii démonov. Má však Blizzard stále čím v tejto hre zaujať a dokáže priniesť niečo nové? Na Gamescome (kde bola vlastne expanzia oficiálne predstavená), sme mali možnosť zúčastniť sa krátkej prezentácie, kde nám autori prezradili niečo viac.
Podľa vlastných slov vývojárov je snáď najhlavnejším cieľom novej expanzie prepracovanie jedného zo základných prvkov hry - tried. O Blizzarde je známe, že za úspech svojich titulov vďačí hlavne tomu, že sa mu darí osloviť široké masy a jeho hry sú dostupné pre každého. Už od začiatku sa tvorcovia snažia MMORPG Worldof Warcraft spraviť s každým rozšírením dostupnejšiu a Legion nie je výnimkou. Vďaka prepracovaniu majú byť triedy jednoznačnejšie a hráč má od nich dostať presne to, čo očakáva. Rogue má byť teda presne takým zákerným zlodejom, akého si v podvedomí predstavíme. Tento dojem chcú autori dosiahnuť prepracovaním atribútov aj schopností jednotlivých tried.
Zároveň tvorcovia do hry prinášajú aj takzvané class orders, ktoré majú spojiť hráčov rovnakých tried v boji proti légii. Každá trieda tak bude mať svoje stredisko, kde si hráči budú navzájom pomáhať, či dokonca zadávať úlohy.
Kvôli dostupnosti sa autori pozreli aj na PVP honor systém. Úspech hráčov v arénach bol v poslednom čase naozaj závislý na predmetoch a schopnostiach. Autori však chcú, aby boli arény zábavné pre každého - ako pre hardcore, tak aj pre občasných hráčov, podobne ako to bolo v začiatkoch samotnej hry. Parametre by tak mali byť vyrovnanejšie a šancu na úspech budú mať aj hráči, ktorí nemajú ultimátnu sadu brnenia. To poteší príležitostných hráčov, ktorí sa chcú raz za čas vyblázniť, no môže nepríjemne zaskočiť tých, ktorí do hry investujú naozaj veľa času. Autori si chcú dať záležať aj na stabilnejšom prísune patchov, keďže sami priznávajú, že popri expanziach občas zanedbali samotnú hru.
Prepracovania sa dočká aj boj, pričom nejde len o animácie. Na leveli 100 hráči získajú nový artefakt - zbraň, ktorú si môžu postupne vylepšovať. Pôjde o legendárne zbrane z Warcraft sveta, s ktorými sa budú hráči vedieť stotožniť. To len podčiarkuje nenápadnú snahu o zameranie na známe názvy a postavy.
Ďalšou novinkou je aj prichádzajúce povolanie Demon Hunter, ktoré je priamo prepojené s príbehom o boji proti légii. Autori do hry rozumne pridávajú aj ďalší slot pre postavu, aby si novú triedu mohol vyskúšať naozaj každý. Navyše môžete začať rovno na leveli 100. Legion tak má predstavovať ideálny moment pre návrat, prípadne aj úplne nový začiatok v univerze World of Warcraft.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 294
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: MMO / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|