Capcom by sa chcel v budúcnosti stať svetovým herným vývojárom číslo 1 |
Hovoria, že už nemôžu ďalej ignorovať populárny žáner strieľačiek a tiež stratégie.
V najnovšom vyhlásení spoločnosti Capcom vedúci vývoja hier Yoichi Egawa povedal, že v súčastnosti zameriavajú svoje úsilie na to, aby si udržali skvelých a talentovaných zamestnancov, pričom tiež míňajú kapitálové výdavky v snahe posilniť schopnosti a hlavne rozvoj celej spoločnosti. Egawa si tiež uvedomuje, že nemôžu ďalej prehliadať populárne žánre hier, ktoré v ich portfóliu chýbajú, resp. dostávajú len málo priestoru.
„Do budúcnosti sa snažíme stať svetovým herným vývojárom číslo 1. Práve preto máme pocit, že je u nás nutné rozšíriť už existujúci obsah a sústrediť sa aj na nové výzvy. Nemôžeme ignorovať populárne žánre hier, medzi ktoré patria napríklad aj strieľačky alebo stratégie s masívnym počtom hráčov, online funkciami a tiež možnosťou ísť do e-športov, ktoré zaznamenávajú čím ďalej, tým vyšší trhový potenciál.
Budeme využívať naše silné stránky a sledovať trhové trendy, ktoré nám umožnia pohnúť sa vpred a zároveň vytvoriť čo najlepšie hry ako to len bude možné, “ hovorí Egawa. Ten tiež naznačuje, že by v budúcnosti chceli uprednostniť kvalitu pred ziskami. Capcom má v súčasnosti vo vývoji niekoľko veľkých hier, medzi ktoré patrí napríklad Dead Rising 4, ktorý uvidíme v decembri alebo Resident Evil 7 s januárovým dátumom vydania.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 314
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >